וודקה פרפקט נכנסת למגה מבית הריבוע הכחול

משקאות "וודקה פרפקט" יופצו ב-36 הסניפים של "מגה" של רשת "הריבוע הכחול". ההסכם כולל את כל ליין משקאות "וודקה פרפקט": וודקה קלאסית וסדרת וודקה אקסקלוסיב

משקאות "וודקה פרפקט" יופצו ב-36 הסניפים של "מגה" של רשת "הריבוע הכחול". ההסכם כולל את כל ליין משקאות "וודקה פרפקט": וודקה קלאסית וסדרת וודקה אקסקלוסיב.

מותגי "וודקה פרפקט" מיוצרים על ידי חברת "פרפקט רנסנס", חברת משקאות בינלאומית המחזיקה בבעלותה מפעל יצור בפארק התעשיה באור עקיבא, וכן מפעלים נוספים ברומניה, מולדובה וקנדה.

לדברי אלכס בלטנסקי, סמנכ"ל השיווק של "וודקה פרפקט", הסכם ההפצה עם רשת הריבוע הכחול יאפשר לציבור גדול של צרכנים בארץ ליהנות מליין של משקאות במחירים שווים לכל נפש.

"עבור "וודקה פרפקט", מדובר בפריצת דרך שיווקית והבעת אמון של ענקית המזון באיכות מוצרי החברה", אומר בלטנסקי.

כיום משווקים הבקבוקים של "פרפקט" בחנויות פרטיות לממכר משקאות אלכוהוליים, במרכולים, ברשת "חצי חינם", ברשת החרדית "ברכת הארץ" ועוד.
היקף המכירות עומד על כמה מיליוני בקבוקים בשנה. על פי הערכה, היקף המכירות בסניפי "מגה" בשנת החדירה יעמוד על כ-80 אלף בקבוקים, כאשר הכוונה להעמיק את היקף המכירות בסניפי הרשת בשנים הקרובות.

וודקה פרפקט מיוצרת על פי נוסחה רוסית עתיקה מאלכוהול המופק מדגנים (תירס או חיטה), כוודקה כשרה. המפעל בישראל מייצר כיום מעל ל- 30 סוגי וודקה, ביניהם קלאסית, אקסקלוסיב ובטעמים, ובימים אלו מציג גם ברנדי ישראלי-צרפתי כשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר