וודקה STUMBRAS מליטא מגיעה לישראל

חברת פרוטרי שיווק, המתמחה ביבוא ושיווק משקאות אלכוהוליים, מייבאת ומשווקת את מוצרי הפרימיום של חברת "STUMBRAS", יצרנית משקאות חריפים הגדולה והמובילה בליטא, בעלת מותג משקאות אלכוהוליים שזכה בפרסים בארה"ב, בריטניה ורוסיה

חברת פרוטרי שיווק, המתמחה ביבוא ושיווק משקאות אלכוהוליים, מייבאת ומשווקת את מוצרי הפרימיום של חברת "STUMBRAS", יצרנית משקאות חריפים הגדולה והמובילה בליטא, בעלת מותג משקאות אלכוהוליים שזכה בפרסים בארה"ב, בריטניה ורוסיה.

VODKA Stumbras היא וודקה ליטאית מקורית, המסומנת במותג "הוודקה הליטאית" שמאשר כי היא מיוצרת בליטא ועומדת בתקנות של מועצת האיחוד האירופי.
זו הוודקה הפופולרית ביותר בליטא, ותהליך הייצור כולל סינון ארבע פעמים. ראשית דרך חול קוורץ, לאחר מכן בפחם ליבנה, שוב דרך חול קוורץ, ולבסוף דרך מסננים מיוחדים נוספים.
"וודקה ליטאית זהב" מופקת על פי מתכון פרטי על ידי מומחי "Stumbras" שנים רבות, וזכתה לשמה כי היא מסוננת דרך מסנן זהב מיוחד.
מסתבר כי "Stumbras" היא לא רק וודקה, ובעקבות שת"פ עם מזקקות במחוז קוניאק שבצרפת, יכולים מומחי המזקקה לשאוב ידע ולפקח בזהירות על כל צעד בייצור הברנדי, שאיכותו נקבעת על פי זני הענבים שממנו הוא מיוצר והזדקנות המשקה בחביות עץ אלון.
העומק והעושר של צבע, טעם והארומה של משקה אצילי זה תלוי בסוג עץ אלון, גיל, זמן השימוש בחבית וניואנסים רבים אחרים.

Gloria"" הוא ברנדי משובח, המציג רמזים לקליפות הדרים פירות, פרחים של עץ תפוזים, צימוקים, וניל, וטעם משיי חלק וצבע ענבר צלול.
העבודה של שישה אמני קוניאק צרפתים משקפת לא רק את "גלוריה 5" הקלסית, "גלוריה 7", אלא גם "גלוריה ציטרון" ו"גלוריה XO" שהתבגר לעוד 15 שנים.

משקה נוסף הוא ביטר 999 העשוי מ- 27 מרכיבים צמחיים טבעיים.
לפי החברה מדובר באחד המשקאות המסתוריים ביותר המיוצר בליטא, שסודות הייצור שלו הגיעו מימי הקדם.
האגדה מספרת כי אנשי רפואה עסקו בייצור של המשקה הזה בעת העתיקה, מכיוון שהכירו את תכונותיהם וסגולותיהם של כל הצמחים במשקה זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר