שיבאס ריגאל, יצרנית הוויסקי הידועה, תקיים בשנת 2020 בפעם השישית את התחרות הבינלאומית Chivas Venture, שנועדה לאתר את המיזמים החברתיים המבטיחים ביותר. לאור ההצלחה הגדולה, גם השנה התחרות פתוחה לנרשמים ישראלים, כאשר הזוכה יוכל להתחרות בגמר הגדול ולנסות לזכות בפרס בשווי מיליון דולר לפיתוח המיזם. אנשי עסקים ויזמים מכל העולם יכולים להגיש את מועמדותם בצירוף פרטי המיזם דרך האתר.
המועמדים הסופיים בתחרות Chivas Venture עוסקים במגוון רחב של סוגיות חברתיות, סביבתיות וכלכליות. לפי יצרנית הוויסקי, הודות ל-5 מיליון דולר שהוענקו למועמדים הסופיים בשנים קודמות, ChivasVenture השפיעה לחיוב על חייהם של יותר מ2- מיליון איש עד כה.
בשנת 2019 ייצג הסטארט-אפ'Village-in-a-box' של היזמים יוני הרן וויקטור חג'ג' את ישראל בתחרות, ונבחר מבין חמישה מתמודדים שהגיעו לגמר המקומי לבחירת המיזם החברתי המבטיח ביותר.
בשנת 2018 נבחר הסטארט-אפ 'Hilico' של היזמים אייל יסקי ומשה בלילטי מתוך 123 סטארט-אפים ישראלים, וזכה לייצג את ישראל בתחרות תוך יצירת קשרים משמעותיים וזכייה בתקציבים לפיתוח המיזם במסגרת הגמר שנערך באמסטרדם.
בשנת 2017 ייצג הסטארט אפ'Intendu' של היזמית סון פרמינגר ייצג את ישראל בתחרות העולמית שהתקיימה בלוס אנג'לס, זכה במקום השלישי וקיבל פרס לפיתוח המיזם בשווי של 50,000 דולר.
בשנת 2016 ייצגו היזמים אור רצקין, איתי קורנברג ושי ראשוני (שמאז נפטר), מקימי הסטארט-אפ 'EyeControl', את ישראל בתחרות העולמית, וזכו במקום השלישי עם פרס לפיתוח המיזם בשווי של 132,000 דולר.
פרטים נוספים וקישור לאתר ההרשמה כאן