ויוה איטליה – אוגוסט איטליה ברשת טיב טעם

הרשת תצא במהלך שיווקי ראשון מסוגו בארץ, במסגרתו תצא בקמפיין באיטליה , לישראלים השוהים בחופשה במקביל לקמפיין בארץ, תשווק מוצרים בייבוא בלעדי מאיטליה, תצא ב- 200 מבצעים אטרקטיביים על מוצרים איטלקיים, תקיים טעימות מאכלים ויין איטלקיים בסניפים, תקיים הגרלה נושאת פרסים, ובמקום הראשון – קטנוע איטלקי של וספה ו- 10 טיסות לאיטליה

רשת המזון 'טיב טעם', עם 28 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת בחודש אוגוסט במהלך שיווקי רחב היקף, תחת הכותרת: "ויוה איטליה", שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל נגזרותיו.

במסגרת פעילות "ויוה איטליה" תייבא ותשווק רשת 'טיב טעם' עשרות מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות, כמו בירות, גבינות, פסטות, יינות, נקניקים, גלידות, אנשובי, קרפצ'ו, לימונצ'לו, אנטיפסטי. זאת בנוסף למאות המוצרים האיטלקיים,המשווקים ברשת על בסיס קבוע.

כמו כן, תצא הרשת ב- 200 מבצעים אטרקטיביים על מוצרים איטלקיים נבחרים, תקיים טעימות של מאכלים ויין איטלקיים בסניפים, ותרסם מתכונים איטלקיים בסניפים ובאתר החברה.

בנוסף תתקיים הגרלה נושאת פרסים בין חברי המועדון שיבצעו רכישות בתקופת הפעילות, כשהפרסים הראשונים הם 10 כרטיסי טיסה לאיטליה, ווספה איטלקית מבית פיאג'ו.

הרשת תעלה גם קמפיין בינלאומי, שיתקיים ברומא בירת איטליה, וייפנה לישראלים המגיעיחם כתיירים. במסגרת הקמפיין יוצבו שלטי חוצות ענקיים במקומות מרכזיים בעיר עם הסלוגן בעברית: "גם כשתחזרו לארץ תוכלו להמשיך ליהנות מאיטליה, טיב טעם". תיירים ישראלים שיצטלמו עם השלט יקבלו במתנה, עם הגעתם ל'טיב טעם', בקבוק יין איטלקי משובח.

כמו כן תערוך טיב טעם פעילות קד"מ באיטליה, במסגרתה ימוקמו צוותים של  ביציאה משדה התעופה ברומא, ויישאו שלטים שיכוונו להסעות שייקחו את הישראלים בחינם לבתי המלון ברומא. דיילי טיב טעם יפגשו ישראלים בכל האתרים ההיסטוריים של רומא לפעילויות קד"מ שונות.

בין המוצרים הבלעדיים שישווקו בסניפי טיב טעם  בחודש איטליה:
בירה מורטי
היסטוריה ארוכה של בירה איכותית שייצורה החל בשנת 1859 באיזור פריולי באיטליה.
הייצור הינו מחומרי גלם באיכות מעולה ובתהליך מסורתי שנשמר כ- 150 שנה.
הבירה משווקת כיום ביותר מ- 40 מדינות בעולם, והיא מהנמכרות ביותר באיטליה.
טיב טעם מייבאת ומשווקת אותה באופן בלעדי החל מחודש אוגוסט.
מחיר: 26.99 ש"ח לרביעיית בירה מורטי

קונפיטורות" קזה גוליה"
קונפיטורות קזה ג'וליה מיוצרות בגוליאנו טאטינו אשר בין הרי המאג'לה והים האדריאטי, בליבו של חבל אברוזו הידוע באיכות חומרי הגלם שלו.
איכות ואחוז הפרי הגבוה כמרכיב עיקרי בקונפיטורה, ובנוסף איכות טכניקת הייצור שנשמרה כסוד המאפיין את חבל ארץ זה, שומרים מזה שנים על מיקומה של קונפיטורה זאת כמובילה מבין המתחרות שלה בעולם באיכותה ובטעמה הייחודי.
מחיר: 14.99 ש"ח. במבצע עד 31/8 – השני בחצי מחיר

ברני אנטיפסטי
סדרת האנטיפסטי של ברני איטליה מיוצרת מירקות באיכות מעולה, שעוברים תהליכי קלייה ושימור על פי מסורת ארוכת שנים.
חברת ברני האיטלקי הנה אחת מבין שמונה חברות המגדלות בעצמן את הירקות ומלוות את תהליך הייצור מרגע הזריעה עד להוצאת המוצר המוגמר, מה שמקנה לה את היכולת לעקוב אחרי המוצר ואיכותו לאורך כל הדרך.
מחיר: 23.99 ש"ח. במבצע עד 31/8 – השני בחצי מחיר

איל גארנו ד'אורו די פאוליה (הפסטה והכעכים מבית אמא)
שמן הזית האיכותי, הקמח ויתרת מרכיבי הפסטה והכעכים מבית אמא,
ובנוסף הייצור בכמויות קטנות, מבטיחים את איכות המוצר וטעמו הייחודי.
מבחר תבלינים בתוספת חומרי הגלם נותנים את הפריכות והטריות המאפיינים את סדרת המוצרים
מחיר הפסטה/כעכים: 16.99 ש"ח. במבצע עד  31/8 – השני בחצי מחיר.

גבינות איטלקיות בטיב טעם
גורגונזולה
גבינה כחולה, מהגבינות המפורסמות של איטליה, מיוצרת מחלב בקר. הגורגונזולה היא בעלת טעם עשיר ומרקם חמאתי מדהים – אין מילה אחרת. הטעמים והמרקם השמנתי-חמאתי שלה באים בזכות הוספת מסקרפונה לגבן: גבינת קינוח מתקתקה זאת עושה את כל ההבדל שבעולם.
לגורגונזולה שני סוגים: דולצ'ה – עדינה וכמעט מתקתקה, ופיקנטה – בעלת טעמים מודגשים ופיקנטיים יותר.
הגישו אותה בטמפרטורת החדר, לצד יין קינוח אדום מתוק, זיתים או פירות ואגוזים', או הכינו ממנה רוטב לפסטה, או שלבו אותה בסלטים.

פנרונה (Pannerone)
גבינה עשירה, שמכילה כמות גבוהה של שמנת. מעין טריפל קרים עשיר. זוהי גבינה טריה, שמשך הכנתה קצר והיא לא עוברת התישנות. היא בעלת טעמים טריים, עדינים ורעננים.

פרמז'ן (Parmigiano)
פארמה מפורסמת בזכות הפרושוטו, בזכות הארכיטקטורה היפהפיה שלה ובזכות הפרמז'ן. הגבינה הקשה האיטלקית המפורסמת בעולם. ייצור הפרמז'ן מוקפד מאוד, נתון לפיקוח ונעשה תחת חוקים מסוימים מחלב בקר מקומי, בלבד. הגבינה מתיישנת חודשים ועד שנתיים, והיא משמשת לגרור על פסטה, לתיבול מאכלים ולליווי יינות אדומים טובים, עסיסיים ובעלי גוף. היא תעשיר כל מאכל: מהחביתה הצנועה ביותר, דרך סלט טרי ועד למנת הפסטה המורכבת ביותר.

מוצרלה (Mozzarella)
גבינה בהירה, 'משוכה', עשויה חלב בקר או חלב בופלה. 'משוכה' פרושו שמוציאים ממנה את המים על ידי משיכת הגבן, והפיכתו למעין אטריות ארוכות; קיפול ומשיכה וחוזר חלילה. כשהיא טריה, נודפים ממנה ריחות טריים של חלב, פרחוניים ועדינים. מעולה לפיצות, להגשה שולחנית ולסנדוויצ'ים. מצוינת עם ירקות טריים, בסלט, עם בזיליקום ופסטו.

טלג'יו (Taleggio)
אחת מהגבינות הרכות העתיקות בעולם: היא ידועה במחוז על שמו היא נקראת – Val Taleggio – כבר מהמאה ה -10. היפה בגבינה הזאת, שריחה עז, וחזק מאוד, אבל טעמיה עדינים מאוד. היא ממש ממכרת במרקם שלה ובטעמיה – סכנה אמיתית לחובבי הגבינה. השתמשו להגשה שולחנית, להקרמה ולכריכים

פקורינו (Pecorino)
גבינה זו מיוצרת מחלב כבשים, ומכאן שמה: פקורה – כבשה. היא מגיעה בשלל סגנונות וטעמים, בהתאם לאזור ולמחוז באיטליה בו היא מיוצרת – מרומא ועד סרדיניה. שימושים? דומים לשימושים בפרמז'ן, לתיבול ולהעשרת מאכלים. לרוב היא פחות מלוחה מפרמז'ן, או בעלת טעמים מוגדרים, בהתאם למקורה.

רומנו (Romano)
אחת מהגבינות האיטלקיות העתיקות ביותר: ברומא ייצרו אותה כבר לפני 2000 שנה. זוהי גבינה קשה מאוד, בעלת טעמים עזים ומליחות גבוהה. היא דורשת כמויות גדולות של חלב להכנתה, כיון שרוב המים יוצאים ממנה בייבוש, ועשוייה בתהליך מיוחד. בגלל טעמיה, משתמשים בכמות קטנה, בעיקר לתיבול, לגיוון ולהעשרת תבשילים.

פרובולונה (Provolone)
גבינה חצי קשה, מחלב בקר, שמיישנים ארבעה חודשים לפחות. במקורה היא מדרום איטליה, וצורתה היתה כעין אגס מאורך. היום היא מגיעה מצפון איטליה, בגדלים גדולים מאוד ובצורות שונות. הפרובולונה דולצ'ה מתקתקה ועדינה, ואילו הפרובולונה פיקנטה – עוקצנית יותר ועזת טעם. הגישו קוביות, פרוסות דקות או גררו להעשרת תבשילים.

.

יינות איטלקיים בחודש איטליה בטיב טעם
פלאיו פרמיטיבו 
מגיע מאיזור מפוליה' מהכפר סלנטו שנמצא בדרום איטליה.
זן הפרמיטיבו הוא הזינגפנדל המקורי. יין מפתיע, עשיר בטעמים, פירותי.
מתאים למאכלי בשר מתובלים וגבינות ארומטיות או קשות.
יין כייפי לשתיה בכל עונות השנה.
מחיר: 2 ב- 75 ₪

ולפוליצ'לה קלאסיקו (D.O.C)
מגיע מאיזור ונטו שבצפון איטליה.
יין קטיפתי, רך, ברמה של VOC, מתאים למאכלי פסטות ועוף.
מחיר: 2 ב- 75 ₪

וינו נובילה – יין האצילים – 2006  – D.O.C.G
נחשב לסופר טוסקן, יין מאזור טוסקנה, יקב MELILNI.
בלנד של סנגו'בזה וקברנה. יין אלגנטי, פירות יער בשלים.
מתאים לארוחה חגיגית, יין שיוצר במיוחד עבור האפיפיורים והוותיקן.
הנוסחה המדויקת הייתה שמורה מאות שנים אצל אחראי היין של הוותיקן, וכיום ע"י יקבים בודדים – אותם מוביל יקב מליני.
מחיר: 89.9 ₪ במקום 130 ₪

קיאנטי קלסיקו רזרבה (D.O.C.G)
יקב מליני, חלקות כרם המשובחות ביותר של סאנג'ובזה מכרם יחידני.
היקב מאיזור קיאנטי קלסיקו, חבר באגודת הנרו גאלו (התרנגול השחור) אשר מאגדים את כל יצרנים הקיאנטי קלאסיקו המשובחים ביותר.
היין שהה בחביות כמעט שלוש שנים, ועוד שנה מנוחה בבקבוק.
יין בעל עוצמות, צבע ארגמן, פירות יער בשלים.
מתאים לצד מאכלי קדרה וצלי, בקר ובשר לבן.
מחיר: 89.9 ₪ במקום 130 ₪

אורבייטו קלאסיקו (D.O.C)
מגיע מאיזור אורבייטו שבצפון איטליה, יקב מליני.
יין לבן קלאסי עם ניחוחות פירותיים.
מתאים לפסטות, דגים ומאכלי עוף.
מחיר: 37.9 ₪ במקום 51 ₪

למברוסקו (I.G.T)
יין מבעבע קל שמגיע מיקב "בוטר" באיזור אמיליה רומנה, צפונה כ- 200 ק"מ מרומא.
פירותי מאוד, חצי מתוק. היין עשוי מזן הלמברוסקו. יין קל המתאים לקיץ, רמת אלכוהול של 8%.
ניתן להשיג בטיב טעם בלבן ואדום.
מחיר: 2 ב- 45 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר