ויסוצקי בקמפיין טלוויזיה לטעמי תה חדשים

הקמפיין הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי, ויתחלק לשלושה סרטונים של כ- 15 שניות, כאשר כל סרטון מתמקד בטעם חדש

קבוצת ויסוצקי יוצאת בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כשני מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, לרגל הצגת חמישה טעמי תה חדשים.

הקמפיין הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי, ויתחלק לשלושה סרטונים של כ- 15 שניות, כאשר כל סרטון מתמקד בטעם חדש.

הסרטונים מציגים מצבים שגרתיים בחיי היומיום, ביניהם פיתה עם פלאפל – מסמל תזונה לקויה, רמזור מקולקל שיוצר פקקים ולחץ, ושעון מעורר שמאלץ לקום וללכת לעבודה – ולצדם תיון וכוס תה-חליטה חם עם הטעמים החדשים המבליטים את היתרונות שבתה-חליטה – שלווה, רוגע, ואיזון לחיי היומיום.

הטעמים החדשים המוצגים במסגרת הקמפיין החדש הם: שני טעמים של קמומיל – קמומיל עם נענע וקמומיל עם דבש, שני טעמים של ארל גריי – רויאל גריי ולורד גריי, וצ'אי בדואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר