fbpx

ויסוצקי בקמפיין טלוויזיה לטעמי תה חדשים

הקמפיין הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי, ויתחלק לשלושה סרטונים של כ- 15 שניות, כאשר כל סרטון מתמקד בטעם חדש
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

קבוצת ויסוצקי יוצאת בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כשני מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, לרגל הצגת חמישה טעמי תה חדשים.

הקמפיין הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי, ויתחלק לשלושה סרטונים של כ- 15 שניות, כאשר כל סרטון מתמקד בטעם חדש.

הסרטונים מציגים מצבים שגרתיים בחיי היומיום, ביניהם פיתה עם פלאפל – מסמל תזונה לקויה, רמזור מקולקל שיוצר פקקים ולחץ, ושעון מעורר שמאלץ לקום וללכת לעבודה – ולצדם תיון וכוס תה-חליטה חם עם הטעמים החדשים המבליטים את היתרונות שבתה-חליטה – שלווה, רוגע, ואיזון לחיי היומיום.

הטעמים החדשים המוצגים במסגרת הקמפיין החדש הם: שני טעמים של קמומיל – קמומיל עם נענע וקמומיל עם דבש, שני טעמים של ארל גריי – רויאל גריי ולורד גריי, וצ'אי בדואי.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה