קבוצת ויסוצקי יוצאת בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כשני מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, לרגל הצגת חמישה טעמי תה חדשים.
הקמפיין הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי, ויתחלק לשלושה סרטונים של כ- 15 שניות, כאשר כל סרטון מתמקד בטעם חדש.
הסרטונים מציגים מצבים שגרתיים בחיי היומיום, ביניהם פיתה עם פלאפל – מסמל תזונה לקויה, רמזור מקולקל שיוצר פקקים ולחץ, ושעון מעורר שמאלץ לקום וללכת לעבודה – ולצדם תיון וכוס תה-חליטה חם עם הטעמים החדשים המבליטים את היתרונות שבתה-חליטה – שלווה, רוגע, ואיזון לחיי היומיום.
הטעמים החדשים המוצגים במסגרת הקמפיין החדש הם: שני טעמים של קמומיל – קמומיל עם נענע וקמומיל עם דבש, שני טעמים של ארל גריי – רויאל גריי ולורד גריי, וצ'אי בדואי.