ויסוצקי מציגה שני סוגי תה חדשים: חליטת RED TEA מצמח הרויבוש, וסיידר תפוח וקינמון

מקור צמח הרויבוש בדרום אפריקה, והוא נחשב ללהיט בארה"ב ובאירופה. חליטת RED TEA מצמח הרויבוש הינה 100% טבעית, עשירה באנטיאוקסידנטים המנטרלים את פעילותם המזיקה של הרדיקלים החופשיים – מולקולות מזיקות הנוצרות בגוף. החליטה מכילה מינרלים התורמים לפעילות המטבולית של הגוף, כגון ברזל, אבץ, מגנזיום, נחושת

ויסוצקי ממשיכה את סדרת תה RED TEA בטעמים, עם חליטת RED TEA קלאסי מצמח הרויבוש, שהנה נטולת קפאין וללא תוספות פירות וצמחים.
החליטה עשויה מצמח הרויבוש ללא כל תוספת, והינה בעלת טעם מתקתק מטבעו וצבע אדום עשיר. לשומרי הבריאות – בגלל המתקתקות הטבעית של הסדרה, אין צורך להוסיף סוכר לתה.

מקור צמח הרויבוש בדרום אפריקה, והוא נחשב ללהיט בארה"ב ובאירופה. חליטת RED TEA מצמח הרויבוש הינה 100% טבעית, עשירה באנטיאוקסידנטים המנטרלים את פעילותם המזיקה של הרדיקלים החופשיים – מולקולות מזיקות הנוצרות בגוף. החליטה מכילה מינרלים התורמים לפעילות המטבולית של הגוף, כגון ברזל, אבץ, מגנזיום, נחושת.
בויסוצקי אומרים בנוסף, כי בגלל מרכיביה הטבעיים, חליטת הרויבוש מחזקת את המערכת החיסונית, ממתנת את תהליך ההזדקנות ומונעת מחלות כגון סרטן, מחלות לב, לחץ דם גבוה ועוד.

חליטת הרויבוש הקלאסית תימכר בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר מומלץ לצרכן: 21 ₪. בכל מארז 25 שקיקים במעטפות אטומות.

עוד מרחיבה ויסוצקי את סדרת "הגן הקסום" עם סיידר תפוח וקינמון – חליטת פירות וצמחים נטולת קפאין. לסיידר מתיקות המחממת של הקינמון, והאלמנט של התפוחים נותן למשקה טעם מרענן.
סיידר תפוח וקינמון של ויסוצקי עשוי מרכיבים טבעיים בלבד (חליטת צמחים ופירות), נטול קפאין, נטול קלוריות, טעים גם כמשקה חם וגם כמשקה קר. החליטה זכתה לציונים גבוהים מאוד במבחני טעימה. על מנת ליהנות ממשקה משובח מומלץ ע"י החברה להשאיר את השקיק 4 – 5 דקות בתוך כוס עם מים רותחים.

סיידר תפוח וקינמון יימכר בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר מומלץ לצרכן: 13.70 ₪. בכל מארז 25 שקיקים .

סדרת חליטות הצמחים והפירות של ויסוצקי מכילה תערובות ותמציות טבעיות של פירות, צמחים ותבלינים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר