ויקטור גלוגר מקלואליס מציע תפריטים חורפיים חדשים אחת לשבוע ועסקיות מוזלות

מסעדת קלואליס הרמת גנית מסתכלת מסביב, וויקטור גלוגר השף מציע סדרת ארוחות מיוחדות במחירים נמוכים ממחירי המסעדה המקובלים. כך מוצעת ארוחה עסקית ב- 99 שקלים, הכוללת מנה ראשונה ועיקרית. בשעות הערב תוגש מדי שבוע ארוחת שלוש מנות מתחלפת ב- 185 שקלים לסועד

מסעדת קלואליס הרמת גנית מסתכלת מסביב, וויקטור גלוגר השף מציע סדרת ארוחות מיוחדות במחירים נמוכים ממחירי המסעדה המקובלים.
כך מוצעת ארוחה עסקית ב- 99 שקלים, הכוללת מנה ראשונה ועיקרית.
בשעות הערב תוגש מדי שבוע ארוחת שלוש מנות מתחלפת ב- 185 שקלים לסועד. ניתן גם להזמין בקבוק יין איכותי בהנחה של 20%-30%.

בין המנות בארוחה העסקית: סלט ירקות ישראלי עם טחינה מתוצרת ביתית, סלט ירוק עם גרעיני חמניות בויניגרט קלאסי, מטיאס או סלמון למנה ראשונה.
למנה עיקרית: פילה בורי עם שיפוד ירקות קלויים ברוטב פיקנטי, מיני טג'ין של דג ופירות ים, רביולי גבינות או המבורגר פילה בקר וטלה "אה שבאל" עם גבינת צ'דר מרווה.

תפריט הערב יכלול מדי שבוע מנות שונות: למנה ראשונה בחירה בין סלט ירוק עם ברוסקטה גבינת סנט מור, פלפלים קלויים, אגסים ואגוזי מלך, קרפצ'יו סלק בשמן זית עם נתחי סלמון טראוט נורווגי מעושן, סלט חצילים קלויים בגריל עם צ'יפס חציל או קרפצ'יו פילה בקר עם פרמזן "גראנה פאדאנו" שמן זית וחומץ בלסמי.
במנות העיקריות: פילה דניס על עלי גפן ממולאים בגבינה בולגרית קולי פלפל אדום ושמן פטרוזיליה, שרימפס בשמן זית , עם בייבי אספרגוס, גבינת פטה, למון גראס , שום וצי'לי, אנטריקוט בגריל עם פירה ברוטב ציר בקר ויין אדום, פילה בורי על הפלנצ'ה עם ניוקי ממולא בגבינת פטה ועגבניות מיובשות או פילה בקר בגריל ברוטב פטריות טרומפט מוגש עם פירה.

בקינוחים: מבחר גלידות וסורבטים תוצרת הבית, בתוך עוגיית טוליפ וקולי של תות, טארט שוקולד מריר מוגש עם גלידת קרמל מלוח, אייריש קופי – שוט של ג'לי ויסקי , גרניטה קפה וקצפת, עוגת מוס אספרסו וכדור גלידת מוקה מצופה בשבבי אגוזי מלך מסוכרים או דקוואז אגוזי לוז, שוקולד, פרלינה וקצפת שוקולד, עם רוטב פיסטוק.

גלוגר, שמוביל ב"קלואליס" מטבח איכותי השומר על רמה, המבוסס על חומרי גלם איכותיים, מסביר כי כל מנה חדשה שמוצאת דרכה אל התפריט נולדת מתוך סיפור, חוויה, מפגש מרתק, עלעול בספר בישול עתיק, חלום או אפילו סרט ישן. הרעיון הופך לסקיצות, ניסיונות והתאמות; מכאן לדיונים עם הצוות המנהל של "קלואליס", ששותף להכנסת כל מנה חדשה בתפריט, ומכאן, למבחן הקשה מכל – מבחן הסועדים.

קלואליס
דרך אבא הלל סילבר 16, רמת גן
טל. 03-5759060, 03-5752445

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר