ולנטיינ'ס דיי 2010: רומנטיקה בבתי מלון, צימרים וספא

יום האוהבים, ולנטיינ'ס דיי, יחול ביום ראשון 14 בפברואר. אצלנו קוראים לו גם ולנטיין, גם מאריכים אותו – כי מה זה יום אהבה אחד בשבילנו. וגם מציעים הצעות לנופש ובילוי רומנטי

ולנטיינס דיי רומנטי בספא וילג' חמת גדר
במתחם הספא וילג' בחמת גדר מזמינים זוגות שאוהבים לבלות לוולנטיינס דיי. האורחים מוזמנים ליהנות מתותים ושמפנייה אשר יחולקו מסביב לבריכות במהלך הערב לחימום האווירה ובנוסף, להשתתף בסדנת מים בבריכות ללא תשלום, בין השעות 21:30 – 22:30. אורחים אשר מגיעים בבוקר, מוזמנים להשתתף בסדנת מדיטציה של קערות טיבטיות בשעה 10:00.
לפרטים: 6393*

סוף שבוע של צילום: עומר שביטאהבה במרכז קנדה במטולה
מרכז קנדה במטולה מזמין לכבוד הוולנטיינס דיי, זוגות אוהבים לבילוי זוגי רומנטי – במים, על הקרח וביבשה. הבילוי כולל: החלקה זוגית על הקרח, טיפול גוף זוגי של 45 דקות בספא "הזוהר הצפוני", שימוש במתקני הספא: סאונה יבשה, סאונה רטובה, ג'קוזי, חדר מנוחה ופינת תה וכן רחצה בבריכת השחייה המקורה והמחוממת. כל אחד מבני הזוג יקבל חלוק ומגבת לשימוש בכל זמן השהייה. להשלמת הבילוי מוזמנים האוהבים, ליהנות ממשחק באולינג. מחיר – 390 ₪ לזוג. (יחיד – 220 ₪). המבצע מתקיים לאורך סוף השבוע 11-13 בפברואר 2010.
למידע והזמנות, טל. 04-6950370, www.canada-centre.co.il

ולנטיינס דיי חיפני במלון הבוטיק Villa Carmel
מלון הבוטיק היוקרתי בחיפה Villa Carmel מציע חבילת אירוח חד פעמית לרגל ולנטיינס דיי, בתאריך 14/2/2010. חבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, הכוללת טיפול ספא זוגי של 50 דקות, מארז טיפוח מהודר של "סבון של פעם" ומשהו מתוק במסעדה תעלה 1,350 ₪.
Villa Carmel, רח' היינריך היינה 1, פינת שד' מוריה 30, חיפה, טל. 04-8375777


יום פינוק בכנען וילאג'
כנען וילאג' DAY SPA מציעה בוולנטיינס דיי חבילת פינוק לאוהבים. החבילה כוללת פלטת גבינות, שמפניה ותותים ליד הקמין על שפת הבריכה, עיסוי זוגי מלא אהבה בו בן הזוג ומטפלת מעסים בארבע ידיים את בת הזוג, ובילוי באחוזת הספא. עלות לזוג: 1100 ₪. תוספת סוויטה למספר שעות – 500 ₪. מותנה בהזמנה באמצע השבוע, במהלך כל חודש פברואר.
כנען וילאג, חד נס 13, רמת הגולן, טל. 04-6822128

חבילת ליל כלולות בעין גב
בכפר הנופש בנמל עין גב מציעים חבילת ליל כלולות עשירה (עד סוף מרץ 2010) למזמינים 2 לילות, הכוללת כרטיס זוגי לסרט בבית גבריאל בצמח ובנוסף לארוחות הבוקר, ארוחת ערב זוגית ב"ביסטרו בנמל" או במסעדת הדגים בנמל עין גב. המזמינים 3 לילות יקבלו כרטיס זוגי לסרט בבית גבריאל, ארוחה זוגית וכניסה חינם לחמי טבריה או חמת גדר. המזמינים 4 לילות יקבלו בנוסף לכל אלה, טיפול יחד בספא בחמת גדר.
ניתן להזמין סלסלת ירח דבש הכוללת פירות, שוקולד ויין במחיר 120 ₪.
מחירים:
2 לילות לזוג כולל כרטיסים לסרט, ארוחות בוקר וארוחת ערב: 1,040 ₪
3 לילות לזוג: כולל הנ"ל וכניסה חינם לחמי טבריה או חמת גדר: 1,560 ₪
4 לילות לזוג: כולל הכול וטיפול ספא יחיד: 2,080 ₪
כפר הנופש נמל עין גב, טל. 04-6659800 www.eingev.com

יממה שכולה אהבה בבקתות העץ המדהימות בקיבוץ אורטל
לכבוד ולנטיינ'ס דיי מציע כפר הנופש בקיבוץ אורטל יממה שכולה פינוק ואהבה. בבקתת עץ סקנדינבית הצופה לנופי הגולן הפראיים, ימתינו לאורחים הפתעות כמו ערכת פונדו זוגית, לבבות שוקולד ובקבוק יין. ארוחת הערב תוגש באווירה רומנטית במסעדה כפרית הסמוכה ליישוב.
השיא של החוויה הוא סדנת הרמוניה: כל אחד מבני הזוג יתלווה למטפל במהלך עיסוי הוליסטי באורך מלא לבן זוגו. בני הזוג ילמדו שיטות עיסוי אותן יוכלו ליישם ביום-יום, הם יתרגלו עיסוי נכון, מועיל ולא מעייף.
ניתן להזמין את החבילה בין התאריכים 14-17 בפברואר 2010.
מחיר החבילה לזוג : 1,090 ₪ ללילה.
כפר הנופש בקיבוץ אורטל: 04-6960808 www.ortal.net

וולנטיין בספא Shizen
מלון ספא וסגנון החיים Shizen, מזמין להתאהב בתענוגות החיים, ולחגוג את וולנטיי'ס דיי 2010 ב- 14 בפברואר באווירה רומנטית ומהנה: חבילה מיוחדת לזוגות האוהבים עם אירוח בסוויטה זוגית מלכותית, עיסויים, שמפנייה תוססת ומותרות השמורות למלון הספא היוקרתי 
ג'קוזי אישי, עיסוי זוגי משולב הכולל עיסוי שבדי עם שמנים מיוחדים, טיפול רפלקסולוגיה מקצועי לאורך 60 דקות, ועוד 20 דקות באמבט שמנים אתריים – המחזיר את הגוף לאיזון ומעניק טיפוח לעור הגוף.
עם השמפנייה מציעים מבחר מפירות העונה. כל זאת לצד כניסה חופשית למתקני הספא של המלון, הכוללים בריכה מקורה מחוממת, סאונת אדים, סאונה יבשה, ג'קוזי וחדר כושר, וגישה ישירה לחוף הים של הרצליה.
חבילת וולנטיין בשיזן: 799 ₪ לזוג.
SHIZEN – ספא וסגנון חיים, מלון "דניאל", רמות ים 60, הרצליה-פיתוח. לפרטים והזמנות: 09-9528272 (בתיאום מראש בלבד). www.shizenhotel.com

פברואר של אהבה במלון כנען ספא
מלון כנען ספא מזמין את הזוגות המאוהבים ליהנות מחודש שכולו אהבה וזוגיות, שיפתח בפברואר 2010 במלון כנען ספא הממוקם בהר כנען הרומנטי (בסמוך לצפת).
תפריט זוגי של שף הבית עם מנות גורמה זוגיות, סדנאות זוגיות, טיפולי ספא  בשניים, והרצאות אורח עם: איריס בראון שתדבר על זוגיות וסקסולוגיה, הזמרת אורי שמפתיעה בשנסונים צרפתיים, מרים ברנהרט שעושה צחוק מהזוגיות, ומדריכת היופי הבינלאומית יהודית בלאווט שתחשוף את סוד היופי.
6.2 – "אהבה זה דבר מצחיק" –הקומיקאית מרים ברנהרט בסטנדאפ היסטרי שכולו צחוקים והומור, על הזוגיות ומה שביניהם. ברנהרט צפויה לשתף את הקהל במופע הקומי-זוגי. 
 12.2 – בואו נדבר על זה – הסקסולוגית איריס בראון תדבר על זוגיות, סקסולוגיה והקשר ביניהם. הזדמנות לקבל תשובות על כל השאלות וללמוד איך אפשר להעשיר את מערכת היחסים. 
 19.2 – שנסון צרפתי – הזמרת אורי בערב רומנטי עם כל השירים של אדית פיאף בהשראת המסורת הצרפתית המוזיקלית, ועם הנוסטלגיה המתקתקה. 
 26.2 – סודות היופי והטיפוח – המדריכה יהודית בלאווט תעביר סדנא ותחשוף את רזי הטיפוח והיופי לגברים ונשים .
רומנטיקה קולינרית – לאורך כל חודש פברואר מהנה  שף הבית, יהודה תמיר, את אורחי המלון בחגיגה קולינרית מושקעת עם ארוחות ערב בסגנון שיתוף, המאפשרות לחלוק מנות גורמה של דואט טלה ופילה בקר על מצע פירה שורשים, וקינוחים של פאדג' שוקולד ופרפה דובדבנים. 
טיפולי ספא זוגיים – כולל עיסוי זוגי לאור נרות רומנטיים ב- 380 ₪. לבחירה: עיסוי רקמות עמוק להחזרת האיזון לגוף, עיסוי שבדי קלאסי מפנק, טיפול באבנים חמות, עיסוי ארומתרפי בשמנים אתריים ורפלקסולוגיה. 
סדנאות זוגיות בכנען ספא – כולל סדנת גילוי העצמי בזוגיות עם המרפאה ההוליסטית אתיה גולן, הופעת של הזוג חגי ואנדריה כובש בכל חמישי, סדנת אהבה וקבלה עם הרב אייל ריס, וסדנת מגע לזוגות עם אורנה דינרי בכל יום חמישי בחודש פברואר.
מבצע הזוגיות: אורחים שיזמינו מקומות ישירות דרך המלון יוכלו ליהנות מהגשמת  משאלה אחת מתוך שלוש אפשריות: ארוחת ערב רומנטית זוגית בחדר, אמבטיות שוקולד זוגית, או מתנה זוגית.
מחיר אירוח זוגי בכנען ספא בפברואר: 1,500 ₪ (אמצע שבוע), 3,500 ₪ (2 לילות סופ"ש)
מלון כנען ספא, טל. 04-6993000 www.canaanspa.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר