ועדה תסייע לחברות ישראליות מתחום המזון להחדיר מוצרי מזון, משקאות וטכנולוגיות לשוק האמריקאי

מטרת הועדה לסייע לחברות ישראליות לעמוד באתגרים אותם מציב השוק האמריקאי התחרותי בפני החברות הישראליות

לשכת המסחר אמריקה-ישראל יזמה הקמתה של ועדה, שנועדה לסייע לחברות ישראליות מתחום המזון לחדור לשווקים בארצות הברית ולפעול בהם בצורה טובה ואפקטיבית יותר.
הועדה מורכבת ממנהלים בכירים בעלי ניסיון בתחום, ביניהם בעלים ומנהלים של חברות מובילות בענף המזון בתחומי קמעונאות המזון, יבוא והפצה של מוצרי מזון, יצרנים, יצרני חומרי גלם, חברות לפיתוח מוצרים וחברות טכנולוגיות בתחום המזון ומשקאות.

לדברי הווארד ברנשטיין, יו"ר משותף של הועדה והבעלים של חברת ג'יי. אייצ'. צ'פמן משיקגו, המתמחה במיזוגים ורכישות: "קבוצה זו של בכירים מביאה עימה ניסיון רב בשיווק והפצת מוצרים לצרכן האמריקאי, אותו היא מעמידה לרשות חברות ישראליות".

"מטרת הועדה לסייע לחברות ישראליות לעמוד באתגרים אותם מציב השוק האמריקאי התחרותי בפני החברות הישראליות", הוסיף ג'ו פלוגר, יו"ר משותף של הועדה ומנהל של תחום המזון הכשר בחברת קייהי, מהגדולות שבמפיצי מזון כשר בארה"ב.

כדי לזכות בסיוע של הועדה, על החברות הישראליות המעוניינות להצטרף לפרוייקט למלא טופס בקשה בו תיאור של מוצרי החברה, עיקרי האסטרטגיה השיווקית, ופירוט של המשאבים הזמינים אותם בכוונתה להעמיד לחדירה לשוק.

הועדה תבחן את פוטנציאל ההצלחה של החברות שיגישו מועמדות, ותחליט על הקצאת הסיוע בהתאם. לדברי יעקב ירמוב, חבר בועדה ומנהל קטגורית הכשר ברשת אלברטסונס: "אנו מעוניינים לזהות את אותן חברות ישראליות שהן גם בעלות פוטנציאל וגם בעלות מחוייבות להצלחה בשוק המזון האמריקאי הגדול והמאתגר".

הועדה החלה לפנות לחברות ישראליות במהלך תערוכת הכושרפסט שהתקיימה בניו יורק בחודש נובמבר.
חברות המעוניינות להגיש מועמדותן לפרוייקט יכולות לפנות לפרד אדן מנתיב יועצים, חבר הועדה, בטל. 6955806-03.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר