זהירות, טרנד בתהליך: "גני הבירה" משתלטים על נחלת בנימין – ועכשיו הטרקלין

עכשיו מצטרף שכן לא רחוק של כרמלה בנחלה, יוסי בן אודיס מבר יין-מסעדה הטרקלין, ופותח מרפסת בירות ונקניקיות בטרקלין, וכפי שיוסי עצמו אומר "ממש כמו בברלין או במינכן".

אם במהלך השנתיים האחרונות תפס רחוב נחלת בנימין את מקומו כרחוב היין הישראלי, עם שמונה ברי יין הממוקמים ברחוב, הרי עכשיו מתחיל טרנד חדש אותו הוביל דניאל זך מכרמלה בנחלה, עם "גן בירה" – ובאנגלית "ביר גארדן", וליתר דיוק בגרמנית, מקור האופנה, "ביר גארטן" – גינה אין, אבל יש מדרכה עם בירה, נקניקיות, כרוב כבוש ופרעצל – בייגלה.

עכשיו מצטרף שכן לא רחוק, יוסי בן אודיס מבר יין-מסעדה הטרקלין, ופותח מרפסת בירות ונקניקיות בטרקלין, וכפי שיוסי עצמו אומר "ממש כמו בברלין או במינכן".

אז כמי שהיה שנים ארוכות בתערוכת סביט בהנובר (הנופר בשפת הילידים), ונוכח בחוויה הנקראת "מינשנר האלה", שכל מי שהיה שם מכיר אותה היטב: בית בירה ואוכל ענקי, עם תזמורת כלי נשיפה מתחלפת (יש שתיים) והנגנים בלבוש טירולי עם המכנסיים הקצרים והשלייקס, מהאורחים במקום עולים לפודיום בעיקר יפנים שמשלמים במיטב כספם כדי "לנצח" על התזמורת קצת, והעיקר המלצריות: הילדה, גרטרוד ואלזה, עם חצאיות, סינרים וחולצות מגלות חזה, למה חזה? שדיים שופעים, המתפרצים בסערה כאשר הילדה, גרטרוד ואלזה מחזיקה בכל יד שש כוסות בירה של ליטר (לא מצאתי תמונה מדויקת, אבל תודה ל- blog.truebeer.com). ואם מזמינים שליש, הילדה, גרטרוד ואלזה אומרות ומסמנות עם האצבעות: "הא, כזה קטן".

טוב, מה יוסי אשם באסוציאציות פרועות אלה? הוא לא עשה שום דבר רע, והנה הוא מבטיח כוסות בירה שיובאו במיוחד מגרמניה (מחרס השומר על הטמפרטורה) שימולאו בבירות ממבשלת בוטיק גרמנית – מבשלת בישוף.

לצד הבירות ממגוון הסוגים ניתן יהיה ליהנות ממגוון נקניקיות שמכין השרקוטייר האופנתי אלן טלמור (בתמונה העליונה) , שנראה כי הוא מנקנק היום את המדינה, כגון: נקניקיית טולוז – עגל וגבינת פיקורינו, מקסיקנית- בקר ופלפל צ'יפוטלה, איטלקית – עגבניות מיובשות צלפים ופסטו, צרפתית – בשר עגל פסטיס וקימל, ועוד נקניקיות רבות וטובות, כך מובטח.
פרט לנקניקיות מוצע התפריט הרגיל של מסעדת הטרקלין: סלטים, כריכים, טאפסים, ומגוון מנות בשר בקר וטלה.

הטרקלין
רח' נחלת בנימין 41 תל אביב
טל. 03-5660013
ראשון- שבת 19:00- 2:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר