זה זז במטבח: אביזרים וחידושים

מדור חדש זה מנסה ובודק אביזרים חדשים למטבח, ומציג אחת לחודש מסקנות חותכות, מבשלות, אופות ומנקות

גריל לחיץ לפאניני מסדרת מריו באטלי של Copco
חובבי האוכל האיטלקי יידעו להעריך כריך פאניני איכותי כשהם ייתקלו בו. המוצר החדש הוא חלק מליין מוצרים למטבח שתכננה החברה יחד עם השף הידוע, והוא שילוב בין גריל, לבין מחבת, לבין סיר. המכשיר עשוי מיציקת ברזל מצופה אמייל צבעוני, כאשר המכסה נכנס כולו לתוך המכשיר, כך שכאשר שמים על המכשיר כריך, המכסה ילחץ אותו היטב פנימה. התוצאה המהירה תהיה כריך איטלקי עשוי היטב, בדיוק כמו הארץ המגף.
אצלנו הוא גם שימש להכנת סטייקים, ועשה זאת בהצלחה רבה. החסרון היחיד של המוצר טמון במשקל הגדול שלו, אך היעילות שלו מפצה על כך. בנוסף, ניתן להשתמש בו בכיריים מסוגים שונים, כולל גז, חשמל וקראמיות.
599 ₪ במקום 649 ₪ במבצע. להשיג בחנויות המובחרות
ובטלפון 1-700-700-642. www.carmeldirect.com

כדור להכנת גלידה של Industral Revolution
המוצר החדש הוא אחד החידושים המרעננים והמיוחדים שתפגשו בקרוב, אידיאלי לעונת הקיץ לכל מי שיש לו ילדים – וגם למבוגרים. המוצר מאפשר הכנה של גלידה ללא שימוש בחשמל, וזאת הודות למבנה הייחודי שלו. בפתח אחד מכניסים את המוצרים – חלב, שמנת מתוקה ושאר התוספות האהובות עליכם. בפתח השני מכניסים מלח וקרח. שתי התערובות לא מתערבבות כמובן, אך באות במגע עקיף זו עם זו. כעת, כל שנותר הוא לשקשק את הכדור במשך 15-30 דקות, ובסוף מקבלים גלידה ביתית.
נכון, זול יותר לקנות גלידה בסופרמרקט; אך התהליך יעלה חיוך על פני הילדים ויכניס לגוף גלידה איכותית, אם כמובן תקפידו על חומרי גלם טובים. המיכל מאפשר הכנה של 1/2 ליטר גלידה, והיא יכולה להיות עשויה משמנת כמו גם מחלב סויה, יוגורט ועוד. בנוסף, קל לנקות את המוצר.
198 ₪. להשיג ב- www.cadurglida.com.

מחבתות של Neoflam
המחבתות של החברה הקוריאנית הגיעו לישראל לאחרונה, כחלק מהמגה הירוקה-בריאה בעולם האוכל. המחבתות משתלבות במגמה זו הודות לכך שהן אינן מצופות בטפלון, החומר החשוד כמסרטן ונמצא על כמעט כל מחבת בישראל. Neoflam מצפה את המחבתות שלה בחומר קראמי בשם אקולון, וזאת ללא כל שימוש בחומרים כימיים להדבקה. התוצאה, לדברי החברה, היא שבעת החימום לא משתחררים חומרים רעילים המשתלבים באוכל.
לא יכולתי לבדוק עובדה זו בתנאים ביתיים, כמובן, כך שכל שנותר הוא להאמין לחברה; מה שכן, המחבת בעלת התחתית העבה התגלתה כיעילה מאוד בכל הקשור לחימום וטיגון, עם פיזור חום יפה ומהיר יחסית. בנוסף, היא לא נשרטה במהלך השימוש הזהיר שלי, קל לנקות אותה – והעיצוב שלה עושה אותה מתאימה למי שמחזיק את אביזרי הבישול מחוץ לארון.
179-249 ₪ ל-20-28 ס"מ. להשיג בחנויות הכלים המובחרות, ברשת הום סנטר, בטלפון 03-9369273 ובאתר www.kleibait.co.il.

שואב אבק ידני של דייסון
שואב אבק ידני הוא אינו מוצר רגיל במדור מסוג זה, בעיקר משום שהשימוש בו אינו מוגבל לתחומי המטבח בלבד. בכל זאת בחרתי לשלב אותו במדור, משום שבשבועות האחרונים הוא ממלא פונקציה חשובה במטבח הביתי שלי.
עם עוצמת שאיבה של 200 וואט המשולבת בטכנולוגיית Root Cyclone ומערכת נטולת שקיות למיניהן, הצעצוע הזה שואב בקלות ובמהירות כל פירור שנפל בכל פינה אפשרית. לעזרה במשימה עומדים גם שלושה ראשי שאיבה מתחלפים, המתאימים לסוגי המשטחים והמקומות במטבח בפרט ובבית בכלל.
אמנם הוא זקוק ל-3 שעות כדי להיטען לגמרי ול 6 דקות שאיבה כדי להתרוקן לגמרי, אך בכל המקרים הוא לא פעל יותר מחצי דקה, ובכל אחד ואחד מהם הוא עשה עבודה מצויינת, ברמה רבה יותר גבוהה מכל שואב ידני שהיה אצלנו עד כה. המחיר הוא עקב האכילס שלו, אך מי שנזקק לשואב מסוג זה יידע להעריך את האיכויות של שואב זה.
1,490 ₪. להשיג בחנויות ורשתות מובילות.

מסננת שימורים של Progressive
למה, בעצם, צריך מסננת מיוחדת לקופסת שימורים, אתם בטח שואלים את עצמכם. זה גם מה ששאלתי את עצמי כשקיבלתי לבדיקה את המוצר החדש. התשובה המתבקשת היא שחובבי קופסאות שימורים למיניהן יעשו בו לבטח שימוש תכוף, והם קהל יעד לא מבוטל.
אחרי מספר שימושים מסתבר שהמסננת אכן עושה את החיים קצת יותר קלים – במקום להשתמש במכסה הקופסה הפתוח כמעט לחלוטין בתור מסננת מאולתרת, פשוט משתמשים בחתיכת הפלסטיק המעוצבת של פרוגרסיב, והנוזלים המיותרים יוצאים בקלות, מבלי לאפשר לתכולה המבוקשת של הקופסה לזלוג החוצה.
עכשיו כל שנותר הוא לשכנע צרכנים להפסיק לבשל ולהתחיל לאכול שימורים, ובטוח שהמוצר יהיה להיט.
9.9 ₪. להשיג ברשת לגעת באוכל. www.tfood.co.il.

מעמד מגנטי לסירים של איקאה
מחלקת כלי הבית של איקאה מציעה כמה וכמה חידושים בתקופה זו לחובבי הכנת אוכל ביתי. המיוחד שבהם הוא MAGNIFIK – מעמד מגנטי לסירים.
המעמד עשוי משילוב של סיליקון עם מגנט, והוא נצמד לתחתית הסיר ללא כל קושי. כך, כאשר מרימים את הסיר מעל השולחן המעמד נשאר דבוק לתחתיתו, ומגיע איתו בבטחה לכל פינה בשולחן בה תשימו את הסיר.
 גודל המעמד העגול הוא 18 ס"מ רוחב על 24 ס"מ אורך, עמיד למדיח כלים, ובסך הכל הוא יעיל למדי.
35 ₪.

מטחנת אגוזים ידנית של Progressive
ליין מוצרים חדשים השיקה היבואנית של המותג, כל כולו משווק ברשת הום סנטר בלבד. בין המוצרים הרבים ניסינו את מטחנת האגוזים הידנית, מוצר שאנו מכירים מביקור בניו יורק מלפני כמה שנים. הגרסה הנוכחית יעילה לא פחות, הודות לפלסטיק החזק המאפשר לכלי להכיל את האגוזים, כמו גם חלק המתכת הטוחן אותם ביעילות.
המטחנה מאפשרת לבחור בין טחינה עדינה לבין טחינה גסה בהתאם לכיוון הסיבוב, והיא עושה זאת בהצלחה.
40 ₪ במקום 55 ₪ לקראת החג. להשיג בהום סנטר.

משטח ייבוש כלים של Dish Wish
המשטח החדש הוא חלק מסדרת מוצרי טקסטיל חדשה, פרי היוצר של חנה מוסנזון, שהגתה את המוצר הזה כמו כל שאר המוצרים בסדרה. המשטח העבה יחסית מכיל את הכלים השונים העומדים עליו בקלות רבה, והוא סופג את המים היטב פנימה. הוא אינו משחרר לאוויר ריחות לא נעימים, וכמובטח קל לכבס אותו ללא חשש מהתבלות הבד וירידה דרמטית בצבע.
בכל הקשור למראה, הוא מעוצב בסגנון כפרי שלא בהכרח משתלב בכל מטבח, וחבל.
49.9 ₪. להשיג בחנויות המובחרות. www.dishwish.biz

מגרדת של איקאה
מוצר חדש שני בחנות איקאה במתחם פולג בנתניה, היא מגרדת, המיועדת לגירוד ירקות, גבינות אגוזים וכו'.
היתרון של ה- GRILLER – כן, זה שם המוצר – הוא במבנה שלו. יש שתי מגרדות עיקריות, אחת לכל צד, המתאימות למרבית הגירודים המתבקשים. התחתית הסגורה אוספת אל תוכה את המוצר המגורד, והיא נפתחת גם אם מעט בקושי בתחילה, וכך ניתן להעביר המזון בקלות.
קל להעמיד את המגרדת על השיש ולגרד, עם ידית אחיזה נוחה בחלקה העליון. הידית, אגב, מתפרקת גם היא, ומפתיעה כשהיא חושפת מגרדת קטנטנה המתאימה למוצרים דוגמת אגוז מוסקט. בסך הכל, מוצר מצוין.
35 ₪.

כלים חד פעמיים של פעמית סטור
הלב נהיה כבד כשאני חושב על כלים חד פעמיים. נכון, יש כבר אפשרות לרכוש כלים מחומרים המתפרקים במהירות יחסית, אך ייסורי המצפון אינם עוברים.
מי שבכל זאת זקוק לכלים חד פעמיים ומחפש את האופציה המעוצבת שלהם, מומלץ שיגיע לאחת מחנויות רשת פעמי סטור. הכלים שהרשת מציעה ללקוחות שלה נראים כל כך טוב, עד שקשה להבחין כי בעצם מדובר בכלים חד פעמיים.
מ-11 אגורות לפריט סכו"ם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר