זה זז במטבח: כלים ואביזרים חדשים לחגי תשרי תשפ"ב 2021

גם ברגע האחרון אפשר להצטייד בכלים ואביזרים שיסייעו במלאכת ההכנות והבישולים לארוחות החגים שילוו אותנו עד סוף ספטמבר 2021. אז חגים שמחים וארוחות מוצלחות

סכיני WASABI של סולתם

מתכת גרמנית עם אחוזים גבוהים של כרום ופחמן, וטבילה בחנקן נוזלי כדי לתת לסכין חוזק נוסף. שני אלה הם חלק מהמאפיינים של סדרת הסכינים החדשה, שקיבלה את אחד השמות המפתיעים ששמענו לאחרונה. המאפיינים הללו אמורים להרשים אותנו, אבל אין בכך צורך של ממש. אחרי מספר שבועות עבודה עם הסכין, אנחנו בסך הכל די מרוצים. אמנם יש קלות ומאוזנות ממנה, אך למרות זאת היא קלה יחסית לעבודה, תוך שהיא (סכין השף שניסינו) מתמודדת בהצלחה עם חומרי גלם שונים, כולל בשר ועצמות. ידית העץ מקנה לה מראה ייחודי ונעים לעין. הסדרה כוללת 7 סכינים שונים, לכולם עשר שנות אחריות, והמחירים מגיעים עד ל-95 שקלים. להשיג בסולתם, בחנויות כלי בית ומטבח ובאתר החברה.

תבניות FLOW של נעמן

צילום תמי בר שי

סדרת התבניות החדשה של החברה, מבקשת לשפר את זרימת האוויר על ידי תחתית משולבת בבליטות. בנוסף, לכל תבנית יש ציפוי Non stick, שמטרתו למנוע את הידבקות המזון ובכך לחסוך לנו את השימוש בנייר אפייה. הציפוי אכן עומד בהבטחה שלו – גם חיממנו וגם אפינו על התבנית, ובכל המקרים לא היתה הידבקות מיוחדת שהצריכה נייר אפייה או שימון התבנית. לגבי הבליטות, הדעה שלנו אינה חד משמעית – בחלק מהמקרים היה נראה שהמאפים יוצאים פריכים מתמיד, באחרים לא. הסדרה כוללת תבניות עמוקות, תבניות ללחם, תבניות שטוחות לעוגיות ותבניות אינגליש קייק, והן עמידות למדיח הכלים. המחיר עד 72 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

מצנם 2 פרוסות מסדרת רוז גולד של מרפי ריצ'רדס

אהבנו את העיצוב של המצנם – השילוב של נירוסטה עם שחור-לבן ונחושת, מספק מראה שונה מהמראה הנפוץ, יותר מוקפד ומיוחד. בכל הקשור לתפקוד שלו, הוא היה כמעט מצוין. יש בו טיימר לקביעת סוג ההשחמה, הכולל שבע אפשרויות עד להשחמת לחם קפוא, מגש נשלף לפירורים, ומנגנון הרמה לשליפת הלחם. הוא מתאים גם לפרוסות עבות, ניתן להפשיר בו לחם קפוא, והלחצנים המאירים מבהירים בדיוק מה המצנם עושה. מה חסר לנו? מתקן נוסף, שניתן לשים על המצנם, לחימום או קלייה של מאפים כגון קרואסונים.המחיר 229 שקלים, להשיג בנקודות המכירה.

CUBE של סולתם

המראה הצבעוני והמיוחד של סדרת הכלים החדשה הבהיר לנו מיד מי קהל היעד האידיאלי שלהם – הצעירים במשפחה. ליתר דיוק, הצעירים בנפשם ובסגנון העיצובי שלהם – אלה יכולים להיות בכל גיל. מעבר לכך, מדובר בכלי בישול טובים. הם עשויים אלומיניום עם הבטחה לעמידות מרובת שנים, שמפזרים טוב ומהר את החום. המכסה עשוי זכוכית ויש בתוכו פתח חריר לשחרור אדים, כמקובל בימינו, והמכסה יוצר סגירה טובה כמתבקש, כך שאין יציאה לא רצויה של נוזלים. הידיות לא מתחממות הודות לחומר העוטף אותן, והסירים קלים לניקוי גם במדיח הכלים. בצד סירים ומחבתות בגדלים הפופולאריים, כוללת הסדרה סירי סוטז' בקוטר 28 ס"מ ו-32 ס"מ עם מכסה מיוחד ובו פתח להוספת נוזלים ללא צורך בפתיחת המכסה. המחיר עד 350 שקלים. להשיג בסולתם, בחנויות כלי בית ומטבח ובאתר.

רמזור תאורה במקרר Beko  

חברת Beko השיקה באחרונה סדרה חדשה של מקררים. בחברה משווקים את הסדרה תחת השם HarvestFresh, ובכך הם רומזים לפונקציה הייחודית שלה – אפשרות לשמור על טריותם של הפירות והירקות שבמגירות לזמן ממושך. כיצד זה נעשה? על ידי טכנולוגיית תאורה מיוחדת, העושה שימוש בצבעי ירוק, כחול ואדום, ובכך מדמה את מחזור האור בטבע. הסדרה כוללת מקררים עם מקפיא עליון, מקפיא תחתון ובהמשך גם מקרר 4 דלתות.

 

3 תגובות

  1. "המכסה עשוי זכוכית, ויש בתוכו פתח חריר לשחרור אדים, כמקובל בימינו, והמכסה יוצר סגירה אטומה כמתבקש."
    אם יש בו חריר, איך הוא יוצר סגירה אטומה?!

  2. חברות אומרות שבחנויות של סולתם הסירים יקרים יותר מאשר בסופרים במשביר ובחנויות אחרות
    איך זה קורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר