זה זז במטבח 17

לקראת הפסח הזזנו במטבח מעבדי מזון לטחינת דגים לגפילטע פיש, כלי אוכל והגשה חד-פעמיים לארוחות החג, כלי בישול אורז (לאוכלי קטניות), סכינים וסכיני שף, מגרדת, מתקן לעיצוב המבורגר. חג שמח

לקראת הפסח הזזנו במטבח מעבדי מזון לטחינת דגים לגפילטע פיש, כלי אוכל והגשה חד-פעמיים לארוחות החג, כלי בישול אורז (לאוכלי קטניות), סכינים וסכיני שף, מגרדת, מתקן לעיצוב המבורגר. חג שמח.


Mix chef professional של Morphy Richards      
המותג השיק באחרונה ליין חדש של מעבדי מזון המיועדים לשימוש ביתי. מעבדי המזון החדשים מבוססים על מנוע בהנעה ישירה, ללא תמסורות ורצועות, בעוצמה של 1.5 כוח סוס והספק של 1,100 וואט. הם מגיעים עם קערה בנפח של 2.6 ליטר עשויה מפוליקרבונט עמיד ובלתי שביר, וקערה נוספת בנפח של 1.2 ליטר משולבת סכין נירוסטה לריסוק כמויות קטנות כמו טחינת גרגרים, רסק עגבניות וכו'.
כל מעבד נמכר עם דיסקיות להכנת מאכלים שונים, מלישת בצק ועד הכנת מזון מרוסק, והם נמכרים בצבעי כסוף-נירוסטה, אדום-ארגמן ולבן.
המעבד עמד בכבוד בכל המשימות שהטלנו עליו, כולל הכנת בצק, חיתוך ירקות ועוד. הוא אינו מיוחד בהשוואה למקבילים לו בקטגוריה, אך עושה את העבודה היטב.
1,399 ₪. שנתיים אחריות על המכשיר וחמש שנות אחריות על המנוע. להשיג ברשתות ובחנויות חשמל נבחרות.


כלי אוכל והגשה חד-פעמיים של סנו
תחת השם המוזר 'סנו סושי', השיקה החברה ליין של כלים חד פעמיים, נישה אליה נכנסת החברה לראשונה. בשונה מההשקות של מוצרי הניקוי האקולוגיים, אין מדובר בכלים מתכלים, אלא בכלים חד פעמיים רגילים, לידיעת אלו המקפידים על איכות הסביבה. אם מתעלמים מנקודה בעייתית זו, מדובר בכלים עמידים וטובים, שיכולים לשאת אוכל ושתייה, ואף לחתוך מאכלים קלים בעזרת הסכינים.
הסדרה כוללת צלחות עגולות או מרובעות בגדלים שונים, קערות, מגשים, כוסות וסכו"ם, והכלים נמכרים בצבעי לבן, קרם, שחור וזהב.
6-30 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

כלי לבישול אורז במיקרוגל של פרוגרסיב
עניין הכנת אוכל במיקרוגל אינו מהחביבים עלינו. כל סיפור הקרינה וההשפעה שלה על האוכל, אינו ברור לנו דיו, ולפיכך אנו קצת נרתעים. למרות זאת ניסינו את המוצר הזה, שמאפשר להכין את האורז הפופולארי בקלות. כל שצריך לעשות הוא להכניס אורז ומים ביחס הידוע, ולחמם במיקרוגל, ללא צורך בטיגון. האורז יוצא טעים, ללא מים מיותרים והוא אינו נדבק, אם הצלחתם לפענח כמה זמן המיקרוגל שלכם צריך לעבוד כדי להגיע לתוצאה המושלמת.
59 ₪. להשיג ברשת סיטי שופ ובנקודות מכירה נוספות.

סכיני Pro-Balance Golden Sun Home Products
סדרת הסכינים הזו ייחודית בכמה מובנים. ראשית, העיצוב שלה. היא עשויה מפלדת אל-חלד ביחידה אחת, ללא מרווחים וחריצים בין הידית ללהב. התוצאה המתקבלת היא מראה מלוטש ומבריק ייחודי ובולט לעין. הסכין הושחזה בשיטת השחזה במים, כך שמתקבלת סכין חדה במיוחד, שבקלות תחתוך את המשתמש בה ברגע של חוסר תשומת לב. השוס הגדול בסכין טמון בידית. ליתר דיוק, ביכולת לפתח את הידית בעזרת מברג מיוחד המגיע עם הסכין. בפנים חבויות משקולות אותן ניתן להזיז – או להוסיף מתוך המשקולות המגיעות עם הסכין – כדי להתאים את הסכין באופן מושלם למשתמש. אם לא רוצים להסתבך, אפשר ורצוי להשתמש בסכין כפי שהיא המספקת תוצאות מצוינות ורמת נוחות גבוהה במיוחד. למרות כל האמור לעיל, המחירים של הסכינים סבירים, במיוחד לאור המבצע הנוכחי. הסדרה אגב כוללת סכין קטנה, סכין שף, סכין מטבח, סכין לחם, סכין עגבניות, סכין קילוף ומשחיז.
236-389 ₪, 40% הנחה עד סוף אפריל או עד גמר המלאי. להשיג בלגעת באוכל, ספייסס, מינה סטייל ברמת אביב, כצ'לה במרכז שרונה בכפר סבא, כלי בית בהוד השרון, רשת קצביות בוטיק מרינדו, קרניטל אור עקיבא, בקצביות ברחבי הארץ, ובטל' 09-9575806.

מגרדת מסתובבת של קיצ'נאייד
המגרדת המסתובבת של החברה מיועדת לצרכני גבינות, כמו גם לכל מי שרוצה ליצור בבית פירורי לחם (או מצה), לחתוך אגוזים ושוקולד.
כיאה לכל מוצרי החברה האמריקאית, מדובר במגרדת גדולה יחסית ונוחה לשימוש. היא מגיעה עם סכין אל-חלד המיועד לחיתוך דק מאוד, שעושה היטב את העבודה לה הוא נדרש.
המוצר מתפרק בקלות כך שקל לנקותו – כולל במדיח כלים.
75 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

מתקן להכנת המבורגר של פרוגרסיב
המתקן של החברה הוא אחד הצעצועים האמיתיים של עולם המטבח. מדובר בכלי פלסטיק אליו מכניסים את תערובת הבשר. עם המכסה מהדקים את הבשר עד שמקבלים קציצה אחידה בגודלה, וחלק נוסף של הכלי מאפשר להוציא את הקציצה במלואה ישר לגריל או למחבת. מדובר במוצר יעיל, זול שיתחבב על אוהבי ההמבורגר.
40 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

סכיני שף יוניברסל של ARCOS
החברה הספרדית מייצרת ליין של סכינים העשויות מסגסוגת ידידותית לסביבה בשם נייטרום. הליין כולל למעלה מ-20 סכינים באורכים שונים המיועדות לשימושים שונים, והן מיועדות למשתמש המקצועי והביתי. המחירים של הסכינים נוחים במיוחד – בין 100 ל-150 ₪, והן עושות עבודה טובה. יש סכינים נוחות מהן לשימוש, אבל הסכין שניסינו הייתה חדה מספיק עבור הצרכים הביתיים שלנו.
למי שמחפש סכין טובה במחיר נוח, זו אופציה ראויה.
להשיג בספייסס, לגעת באוכל, 4 שף ובחנויות מתמחות. www.rosoling.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר