זה זז במטבח 2

מדור חודשי באכול ושאטו המציג אביזרים, עזרים ומכשירים שיעשו את החיים של כל אחת ואחד בפעילות במקום מרכזי בבית: המטבח

פח אשפה נצמד למשטח העבודה של יעד פרזול
פח האשפה החדש של יעד פרזול נשמע מבטיח מאוד. הוא נצמד למגרעת שבין השיש לארון או על המגירה במטבח, ואפשר להעביר אל תוכו את כל השאריות המצטברות במהלך הכנת האוכל – עד 3 ליטר. יש לו מראה חביב, עם מכסה נוח לפתיחה, ובסך הכל הוא יעיל מאוד.
אלא מה? הוא יתאים רק למטבחים מודרניים ולא לישנים, ולכן כדאי למצוא דרך לוודא לפני הרכישה שהוא יתאים למטבח שלכם.
97 ₪. להשיג בסניפי הרשת. www.pirzul.co.il

Pressure Maker של רומי גולדהמר
המוצר החדש הוא פטנט ישראלי של אדם בשם רומי גולדהמר, שחיפש דרך לשדרג את פעולתם של הסירים הקונבנציונליים ולהפוך אותם לסיר לחץ מאולתר. הפתרון אותו הגה הוא מכשיר המבוסס על קפיץ וכולל 3 חלקים, אותם יש להרכיב על הסיר בעת השימוש לפי ההוראות. ההסברים פשוטים וההרכבה פשוטה גם היא, ומהירות הבישול אכן הואצה הודות למוצר.
עד כמה ההאצה? קשה היה לנו לדעת במדויק, אם כי משך ההכנה של האורז שבישלנו אכן התקצר משמעותית כמובטח. יתרון נוסף למוצר הוא שתכולת הסיר לא נשפכת אם מזיזים אותו ממקום למקום.
59 ₪. להשיג בטלפון 03-5181142 או באתר www.pressure-maker.com

סכין סנטוקו של RosoPro
החידוש הגדול בסכין החדש הוא במחיר הנוח – 89 ₪ בלבד. בתמורה לכך מקבלים סכין שף יפנית בעיצובה, כלומר עם להב מתעגל כלפי מטה המונע את החיתוך המהיר אותו מאפשרת סכין שף ממוצעת. עם זאת, זוהי סכין קלה במיוחד ונוחה מאוד לשימוש, כך שיחד עם הלהב הצר ניתן לעבוד איתה ביעילות רבה בתחומי המטבח.
אם חשוב לכם לדעת, הסכין עשויה פלדה מיוחדת האמורה למנוע חלודה ויש לה דרגת קושי של 56 רוקוול – ועל כל זה יש אחריות לכל החיים. אורכה עומד על 18 ס"מ והיא תהיה אידיאלית לבתים של בשלנים חובבים שרוצים סכין קלה, נוחה לשימוש, יעילה וזולה.
89 ₪. להשיג ב-www.rosoling.co.il.

תבניות אפייה של פיירקס
חברת פיירקס ידועה כל כך בכלי הזכוכית האיכותיים שהיא מיייצרת, עד שהשם שלה הפך לשם הגנרי של כל תבניות האפייה העשויות זכוכית. כעת מוציאה החברה ליין של תבניות לקראת שבועות, המתאימות לעוגות גבינה, פשטידות, לזניה ומתכוני דגים – ועוד מתכונים לכל השנה, כמובן. התבניות אליפטיות ומרובעות, ומגיעות בגדלים שונים. הן חזקות יחסית, וניתן להשתמש בהן בין מינוס 40 מעלות לפלוס 300 מעלות.
היה לנו קל לאפות עם התבנית ולרחוץ אותה לאחר השימוש, ולמרות שלא ניסינו לשבור אותה או להמיס אותה באש, היא השאירה עלינו רושם של עמידות. למוצר, חשוב לציין, יש אחריות של 10 שנים.
54.9-71.9 ₪. להשיג במשביר לצרכן, מגה, הום סנטר, ששת ובחנויות מובחרות.

קולפנים של ארקוסטיל
המיוחד בקולפנים החדשים שמייבאת ארצה חברת מילניום מרקטינג טמון בשתי עובדות. הראשונה, הם נטולי ידית, אלא בנויים כך ששתי אצבעות מחזיקות בהם כדי לקלוף בעזרתם. השניה, הם נוחים מאוד לשימוש. מדובר בשלושה סוגי קולפנים – לירקות, לקליפות דקות דוגמת עגבנייה וקיווי, ולפרוסות עבות יותר דוגמת פרוסות גבינות.
ניסינו את זה המיועד לירקות, ואהבנו כל רגע. קל להחזיק, קל לקלוף, והלהב עושה עבודת מצוינת. בנוסף, ניתן להשתמש בהם במדיח כלים, ויש עליהם 5 שנות אחריות.
49.9 ₪. להשיג ב- DOMO, ספייסס, לגעת באוכל ובחנויות כלי בית מתמחות.

סכיני SLITBAR של איקאה
ענקית עולם הבית השיקה באחרונה סדרת סכינים חדשה, הכוללת 12 סוגי סכינים, כל אחד לשימוש שונה. יש סכין לחיתוך בשר, אחר לדגים, שלישי לעופות, והשאר לירקות, פירות, לחם ועוד.
אנחנו ניסינו את הסכין המשונן המיועד לחיתוך לחמים כמו גם עגבניות, ועם שניהם הוא הסתדר מצוין. אורכו 21 ס"מ, קל להחזיק אות וביד, וכל מה ששמנו תחתיו – לחם ועגבניות, כמובן – לא עמדו בלחץ הלהב.
129 ₪ לסכין הלחם. להשיג באיקאה. www.ikea.co.il.

התבניות של ניקול
התבניות של ניקול אינן חדשות במיוחד בשוק, אך תקופת החגים הזכירה לנו עד כמה הן יעילות. הודות לחומר מממנו הן עשויות, מדובר בתבניות קשיחות שניתן לאפות בהן או לחמם איתן אוכל במיקרוגל. בנוסף, הודות למכסה שלהן אפשר לשמור איתן אוכל בקירור, ולאחר רחצה קלה ביד או במדיח כלים אפשר להשתמש בהן מחדש.
הן מגיעות בשני גדלים – גדולות במיוחד לתנור בלבד וגדולות פחות שיתאימו גם לתנור וגם למיקרוגל. אהבנו.
25 ₪ ל-2 יחידות גדולות או 3 יחידות קטנות יותר. להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר