זה זז במטבח 4

שחר בן-פורת ניסה אביזרים ומכשירי מטבח אלה – קופסאות עם קרחון, ערכת קרטיבים רב פעמית, ניילון נצמד, לוח חיתוך, תבנית אפייה, שומר עשבי תיבול, קומקום וקולפן

קופסאות עם קרחון של Fit&Fresh
הרעיון בקופסאות החדשות, הנמכרות ברשת ששת, הוא אידיאלי לקיץ בכלל ובמיוחד לקיץ הישראלי. מדובר בקופסאות פלסטיק נוחות לשימוש המחולקות לתאים, ומיועדות למאכלים ומזונות שונים, מסלט ועד לארוחת צהריים.
העיקר הוא החלק המרכזי בכל קופסה, אותו הופכים לקרחון השומר על קרירות הרכיבים, ומאפשר לקחת את הקופסה לפיקניק או לים, גם אם בחוץ 35 מעלות בצל.
40 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

ניילון נצמד של ניקול
הניילון הנצמד הוא חלק בלתי נפרד מחיי המטבח שלנו. יחד איתו גם הקושי העז לחתוך אותו כמו שצריך. בניקול החליטו לעשות מעשה, ושדרגו את האריזה בעזרת מתקן חיתוך יעיל להפליא. כך אפשר לחתוך את הניילון בקלות וללא הצורך בפתרונות מאולתרים.
החסרון הוא באריזת החסכון – אורך הגליל הוא 150 מטר, והתוצאה היא מוצר שקשה להחזיק אותו במגירת מטבח סטנדרטית.
31.9 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

ערכה רב פעמית להכנת קרטיבים של פעמית סטור
הקיץ הביא את רשת פעמית סטור לצאת עם מבצע על המוצר הזה. מדובר בערכה המיועדת להכנת 4 קרטיבים. הערכה כוללת ארבעה מיכלי פלסטיק, אותם ניתן למלא במשקאות שונים ולהקפיא.
המוצר נוח לשימוש, יש לציין, והמבצע עושה את המוצר כדאי יותר
15 ₪ ל-2 ערכות במקום 20 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

לוח חיתוך של מילניום מרקטינג
לוח החיתוך החדש אמור לפתור בעיה מוכרת מלוחות חיתוך פשוטים. על ידי שילוב חומר בשם מיקרובן בלוח עצמו, הוא אמור להיות מוגן מעובש, חיידקים ובקטריות העלולים ליצור ריחות לוואי, כתמים ושאר מרעין בישין.
שימוש רציף של מספר שבועות גילה כמה דברים. ראשית, הלוח נוח מאוד לכל סוגי החיתוכים, מבשר ועד ירקות, והוא אינו מחליק על השיש. שנית, קל לנקות אותו באמצעות מים, ולעתים בעזרת מעט סבון. לבסוף, לא נצפו תופעות של כתמים וריחות לוואי. מצוין.
36-60 ₪, בהתאם לגודל. להשיג בחנויות כלי הבית המתמחות

תבניות אפייה של איקאה
סדרת מוצרי אפייה חדשה הושקה באיקאה, תחת השם DROMMAR. מדובר בסדרה של תבניות אפייה במגוון צורות וגדלים, כולן עם ציפוי טפלון. בסדרה תמצאו החל מתבנית לעוגה קפיצית בקוטר 23 ס"מ וכלה בסט 14 חלקים להכנת עוגיות.
לניסיון הגיעה תבנית להכנת 12 מאפינס, שהייתה קלה ונוחה לשימוש כמו גם לניקיון. רק שימו לב שלא להשתמש בסכינים, ולרחוץ אותה ידנית בלבד.
49 ₪ לתבנית המאפינס. להשיג במחלקת כלי בית של איקאה.

שומר עשבי תיבול טריים של פרוגרסיב
המוצר של פרוגרסיב אינו חדש בשוק, אם כי זו ההזדמנות הראשונה שלנו לבחון אותו. מדובר במיכל פלסטיק המיועד לשימור עשבי תיבול. הוא בנוי כך שמכניסים מים לחלקו התחתון, וכך נשמרים עשבי התיבול לזמן ארוך יותר. כדאי כמובן לשמור את המיכל במקרר, וכך האפקט החיובי של המוצר גדול יותר. בעונת הקיץ, בה הכל מתקלקל יותר מהר,
המוצר התגלה כפתרון מצוין לעשבי התיבול שלנו. המבצע שיש על המוצר עד סוף החודש עושה את הרכישה לכדאית יותר.
60 ₪ במקום 80 ₪. להשיג בהום-סנטר, ב- 1-800-300-100 ובאתר www.gazoz4you.co.il.

קומקום Quick&Hot של טפאל
המוצר החדש של טפאל אמור לתת פתרון לאחד המוצרים זוללי החשמל שיש בבית – קומקום חשמלי. כמות החשמל שהקומקום זקוק לה כדי להביא את המים לרתיחה היא גדולה יחסית, ולכן מוצר המבטיח להרתיח מים תוך 3 שניות בלבד הוא חידוש של ממש.
הרבה יתרונות התגלו במוצר. הוא מוציא מים חמים תוך 3 שניות כמובטח; הוא מסנן את המים בעזרת מסנן המותק בו; ניתן להוציא ממנו מים מסוננים בטמפרטורת החדר;יש לו מיכל שקוף למים כך שקל לדעת כמה מים יש בו; ויש לו נורית התראה לניקוי אבנית.
החסרון העיקרי שלו טמון בכך שהמים היוצאים ממנו אינם בטמפרטורת רתיחה מקסימלית. מי שאוהב משקה חם מאוד לא יאהב את התוצאה המתקבלת.
בנוסף, המחיר הגובה שלו גורם לכך שהחזר להשקעה המתקבל מהשימוש בו מגיע לאחר זמן ארוך יחסית.
690 ₪. להשיג ברשתות ובחנויות החשמל מובחרות.

קולפן דו כיווני של פרוגרסיב
חברת פרוגרסיב השיקה באופן רשמי את הקולפן שלה. מדובר בקולפן נוח במיוחד לאחזקה, המגיע עם ראש כפול. צד אחד שלו כולל להב משונן לפירות וירקות רכים כגון עגבנייה, קיווי, תפוזים ולימון, ואילו ידו השני כולל להב לפירות וירקות קשים דוגמת תפוחי אדמה, תפוחים וקישואים.
לוקח מעט זמן להתרגל לשימוש במוצר, אך לאחר מכן הוא מתגלה כקולפן יעיל, שמתמודד בהצלחה עם כל סוגי הפירות והירקות. הוא עשוי פלדת אל חלד וכולל חוד להוצאת החלקים השחורים מתפוחי אדמה.
בנוסף, לצרכי בטיחות, יש לו כיסוי פלסטיק המסתיר את הלהב שאינו בשימוש. המחיר גבוה אך נוחות השימוש וריבוי האפשרויות נותן תמורה ראויה.
40 ₪. להשיג בהום-סנטר, ב- 1-800-300-100 ובאתר www.gazoz4you.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר