זה זז במטבח 5

שחר בן-פורת חתך, אחסן, אפה, צלה, טיגן, סחט, ערבל, ניגב, בישל, מרח, קצץ – הכל כדי להביא לכם שורה של מוצרים שיסייעו במטבח

סירים של Neoflam
אחרי המחבתות המצוינות והמעוצבות של המותג הקוריאני Neoflam, הגיע זמנם של הסירים לעשות עלייה לישראל. אלה עשויים מיציקת אלומיניום ומשלבים תחתית ספיידר. כל זה, מסבירים בחברה, מביא לפיזור חום אחיד ומהיר, ומכאן לבישול מהיר וחיסכון באנרגיה.
בנוסף, הסירים מצופים בחומר בשם אקולון – ולא טפלון, שאמור להיות עמיד מאוד בפני שריטות, חבלות וטמפרטורות גבוהות. בנוסף הוא מבטיח להיות קל מאוד לניקוי.
אז מה בפועל? הכל ועוד. פיזור החום בסיר אכן אחיד ומהיר יחסית, ותבשילים מתבשלים מהר – אם כי בהשוואה לסירים רגילים אין מדובר בפער גדול מאוד. הסיר אכן עמיד בפני שריטות ולמיניהן, למרות שלא ניסינו לערבב את האוכל עם מזלג, כמובן. בנוסף, הוא קל לניקוי – והעיצוב שלו כל כך מיוחד ושונה מהמקובל, בצבעי צהוב, אדום, ירוק או כתום, שהוא עודד אותנו לבשל עוד.
249-449 ₪ לסירים בנפח 2-4.5 ליטר. להשיג בחנויות כלים מובחרות, ברשתות הום סנטר ואייס, ב- 03-9369273 וב- www.kitchenworld.co.il


מסחטת מיצים DA-900 של אוסקר
הרעיון העומד מאחורי המסחטה היקרה הוא שיטת הבישול הקרויה Raw Food, או מזון חי. שיטה זו דוגלת בהכנת אוכל בטמפרטורה נמוכה של עד 45 מעלות, בטענה שבטמפרטורה גבוהה יותר נהרסים הערכים התזונתיים של המזון. המסחטה פועלת בהתאם – היא מועכת את הירקות, הפירות, האגוזים והגרעינים הנכנסים אליה, ולא מרסקת אותם. זאת הודות לשימוש בטכנולוגיית גיר הפועלת במהירות נמוכה יחסית, כך שהמוצר הנסחט אינו מחומם. התוצאה היא הפרדה גבוהה בין המיץ לבין הפסולת, היוצאת יבשה לגמרי.
קל להשתמש במסחטה, להרכיב, לפרק ואף לנקות את רכיביה. בנוסף להכנת מיצים ניתן להשתמש בה – בעזרת ראשים נוספים – לצורך הכנת מזון לתינוקות, סורבה, ממרחים ואיטריות. העיצוב שלה אמנם אינו הסקסי ביותר שיש בתחום, והמחיר כאמור גבוה מאוד יחסית, אך התמורה גבוהה.
1,450 ₪ לצבע לבן, 1,600 ₪ לצבע שחור או מתכתי. להשיג באופק חדש,
1-700-70-2009, www.newhorizon.co.il

מיקסר ידני של Bamix
לאחר שנים רבות מדי של היעדרות מהשוק הישראלי, חוזר המותג השוויצרי לישראל. זאת הודות לחברת כרמל דיירקט, שהחלה לייבא את הליין המודרני של המיקסרים הידניים של החברה. על פניו, אין הבדל גדול בינו לבין מוצרים אחרים – אך הבדל זה מתגלה תוך כדי השימוש.
המוצר, המשמש כמעבד מזון, מיקסר ומערבל, מגיע עם 3 להבים חזקים במיוחד, דיסקית טריפה ודסקית הקצפה. קל מאוד לרסק איתו קרח, להקציף ביצים, להכין ממרחים, לטחון תבלינים, ואפילו ללוש בצק. הלהבים החזקים והטכנולוגיה המתקדמת מבטיחים ששימוש תכוף לא יפגע באיכות המוצר, ו- 10 שנות האחריות רק מוסיפות לביטחון.
הוא מגיע במגוון צבעים – מטלי, תכלת, אדום, ורוד, כתום ועוד – ואפשר לרכוש גם סטנד למיקום על השיש. המוצר הבסיסי נמכר במספר ערכות, כל אחת שונה באביזרים הנלווים שלה. המחיר אינו זול כלל, אך מי שמחפש מוצר איכותי לשנים ארוכות של שימוש מרובה, יעריך את ההשקעה.
700-1,200 ₪. להשיג בחנויות כלי בית, 1-700-700-642.

קוצץ הירקות של פרוגרסיב
הקוצץ של החברה האמריקאית אינו חדש בישראל, אך באחרונה עלתה הגרסה החדשה של המוצר על מדפי חנויות כלי הבית. המוצר, דגם GOC-300HC, מאפשר ארבעה סוגי חיתוך שונים, החל מפרוסות בעובי 3 מ"מ ועד קוביות בגדלי 3 מ"מ, 6 מ"מ ו-12 מ"מ. המוצר חזק, יעיל במיוחד, עמיד בפני ירקות קשים, וקל לניקוי. גם עגבניות רכות חתכנו בעזרתו.
מצוין למי שאינו מכיר את המוצר, אך בעלי הגרסה הוותיקה לא צריכים לשדרג אליו.
159 ₪. להשיג בספייסס, לגעת באוכל ובחנויות כלי בית מובחרות. www.progressive-il.co.il

אוחז נייר מגבת של קיצ'נאייד
כמיטב המסורת האמריקאית הדוגלת שגדול הוא טוב, כך גם המוצר החדש של המותג האמריקאי האיכותי לכלי בית. מדובר במתקן העומד על השיש, המיועד להחזיק נייר מגבת. הוא נצמד היטב לשיש, כך שאפשר לתלוש ממנו נייר עם יד אחת בלבד – מעלה גדולה שכל מי שמבשל יידע להעריך. עם זאת, דרוש למוצר הזה מקום לא מבוטל על השיש, כך שכדאי לבדוק היטב שיש לכם מקום עבורו. הצבע הוא אדום בשילוב נירוסטה.
189 ₪, עד לאחר ראש השנה יימכר ב-142 ₪. להשיג במרכז קיצ'נאייד במתחם מלון מנדרין, צומת גלילות.


אחסוניות ואקום מפורצלן של ARCOSTEEL
חברת מילניום מרקטינג החלה לשווק מוצר חדש של המותג הידוע. מדובר בקופסאות מעוגלות עשויות פורצלן, המגיעות כל אחת עם מכסה הרמטי שקוף עשוי סיליקון. כך ניתן לשמור בקופסה מאכלים לאורך זמן, ובו זמנית לראות מה יש בתוך כל אחת. בנוסף, ניתן להקפיא אותן ולחמם בתנור או במיקרוגל.
המוצר מגיע בצבעי פסטל שונים, כמו גם דוגמאות של פרחים.
40-65 ₪ ל-550-1200 מ"ל. להשיג בחנויות כלי בית.

סכין ממרחים של של קיצ'נאייד
עוד מוצר של המותג האמריקאי, והפעם סכין מיוחדת לממרחים. היא מבטיחה לעשות את עבודת הכנת הכריכים לקלה יותר, וזאת הודות לשתי סיבות. האחת, להב משונן המאפשר לחתוך את הכריך בקלות לאחר הכנתו. השניה, קימור במרכז הסכין העבה המאפשר לאסוף כמות גדולה של ממרח מהכלי, ולמרוח אותו על הכריך.
הסכין, המגיע בצבע אדום, אכן עושה את העבודה היטב, אך לא בטוח מי צריך להשקיע את הסכום הגבוה עבור סכין אחת – ועוד סכין לכריכים.
79 ₪. להשיג במרכז קיצ'נאייד במתחם מלון מנדרין, צומת גלילות.

רשת דגים לגריל של איסמור
הרשת המיוחדת להכנת דגים על הגריל היא מוצר גאוני. היא בנויה כך שניתן להכניס אליה דג שלם, ולנעול את הרשת כך שהדג לא ייפול ממנה. הודות לידית הארוכה אפשר להחזיק את הרשת בקלות מעל הגריל, וכך להכין את הדג בפשטות ובנוחות.
חובבי הדגים המתכננים מנגל בחופשים הקרובים, חייבים את המוצר הזה.
60 ₪. להשיג ברשת איסמור. www.ismor.co.il

כף גלידה מתחממת של פרוגרסיב
עד עכשיו אנחנו מתקשים להבין מה בדיוק מתחמם בכף הגלידה הזו. לפי החברה, "חום הגוף מחמם את כף הגלידה, ומאפשר הוצאה קלה ונוחה של הגלידה ויצירת כדורים מושלמים".
כלומר, אם נחזיק בידית, חום הגוף שלנו יחמם את הידית ויעזור בהוצאת כדורים. זה אולי נכון אם נחזיק בידית המתכת לזמן ממושך – אך בזמן הזה הגלידה כבר תתרכך בעצמה.
בכל אופן, גם ללא חימום מסתורי זה, הידית עבדה היטב.
30 ₪. 1-800-300-100.  להשיג בהום-סנטר, ACE
www.gazoz4you.co.il

אבן שמוט לאפייה של איסמור
המוצר הזה מיועד לאיטלקים, חובבי המטבח האיטלקי, או לאופים ביתיים בלבד, ומייד תבינו מדוע.
בלוק האבן הכבד במיוחד – 5 ק"ג ליחידה – אוגר אל תוכו כמות גדולה של חום התנור בזמן קצר. כך שאם תכניסו את האבן לתנור ותחכו מספר דקות, היא תהיה כה חמה, עד שכל מאפה שתשימו עליה ייאפה במהירות ובאיכות גבוהה במיוחד. כך תכינו פיתות, פוקאצ'ות או פיצות במהירות ובקלות.
האבן מיועדת להכנת מאפים שטוחים בלבד, שדורשים הכנה מהירה, ולכן אינה מיועדת ללחם או חלה. המשקל הגדול יקשה על ניוד האבן והאחסון שלה, אך קהל היעד של המוצר יידע להעריך אותו.
150 ₪. להשיג ברשת איסמור. www.ismor.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר