fbpx

זוגלובק העלתה אתר המציע מתכונים משתנים לפי שעות היום

מתכוני האתר נחלקים לארוחות בוקר, צהרים וערב, ואפילו למצבי "רגע של רעב" בין הארוחות או בלילה. כאשר הגולש נכנס לאתר, הוא מופנה למתכונים הרלוונטיים לפי השעה שבה גלש, ומוצעות לו כמה אופציות לארוחה
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת זוגלובק העלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש, אשר ביכולתו להתאים לגולש את המנה והמתכון המתאימים לו לפי השעה שבה נכנס לאתר.

 

מתכוני האתר נחלקים לארוחות בוקר, צהרים וערב, ואפילו למצבי "רגע של רעב" בין הארוחות או בלילה.
כאשר הגולש נכנס לאתר, הוא מופנה למתכונים הרלוונטיים לפי השעה שבה גלש, ומוצעות לו כמה אופציות לארוחה.
כמו כן מוצעים מתכוני האתר לגולש במגוון סיווגים כדוגמת ארוחות עיקריות, סלטים, כריכים, ומנות אחרונות.
כל המתכונים נכתבו על ידי שפים בליווי תזונאית, ומבוססים על מוצריה של זוגלובק, החל במוצרי בשר ונקניקיות עד למאפי פיצה ומתכונים לאירוח.

באתר מופיעים גם מתכונים דלי קלוריות, מתכונים מיוחדים לילדים, וכן לחגים ולאירועים. בין המתכונים שולבו טיפים לאכילה נכונה בבית, בחוץ, בחגים ובשלל הזדמנויות, וכל מתכון מלווה בטבלאות הרכיבים התזונתיים והערך הקלורי. המתכונים גם יתעדכנו ויתחדשו באתר באופן שוטף.

 

עמוד הבית מאופיין בצבעוניות רבה ובאלמנטים תנועתיים-אנימטיביים של Parallax Scrolling לרכיבי המזון. החלק העליון של עמוד הבית מעוצב ברוח הקמפיין הנוכחי של זוגלובק עם פבלו רוזנברג – "יום סבבה" ומדגיש את הסלוגן החדש של החברה: "אוכלים טוב. מרגישים טוב".
האתר שמותאם גם למובייל ומאפשר הדפסה קלה ונוחה של מתכונים ושליחתם במייל, הוקם על ידי צוות של מעצבים, מתכנתים, צלמים וכותבי תוכן

קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית זוגלובק: אודליה קלדרון
קונספט שיווקי וכתיבת תוכן שיווקי: מירי שטרן דרור
כתבות תזונאית: ליאורה חוברה
פיתוח ועיצוב: Ngsoft
צילום: דן לב
סטיילינג: דלית רוסו

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה