זוגלובק מציגה מיתוג חדש וסדרת אריזות חדשה של פסטרמה,סלמי ובקר 120 גרם

לפי סטורנקסט יוני 2013: קטגורית מוצרי הארוזים מגלגלת כ 330 מיליון ₪ בשנה בסטנגנציה.סגמנט אריזות קטנות של 120 גרם מהווה כ 7% מכלל הקטגוריה, כ- 50% מהסגמנט נמכר בשוק הפרטי. זוגלובק מהווה כ- 40% נתח שוק מכלל סגמנט ה- 120 גרם

זוגלובק מציגה מיתוג חדש וסדרת אריזות חדשה של פסטרמה, סלמי ובקר
120 גרם. לדברי החברה: מדןבר ביותר פרוסות, פריסה דקה יותר, והמחיר ללא שינוי.

לפי סטורנקסט יוני 2013: קטגורית מוצרי הארוזים מגלגלת כ 330 מיליון ₪ בשנה בסטנגנציה.סגמנט אריזות קטנות של 120 גרם מהווה כ 7% מכלל הקטגוריה, כ- 50% מהסגמנט נמכר בשוק הפרטי. זוגלובק מהווה כ- 40% נתח שוק מכלל סגמנט ה- 120 גרם.

מסקר שנערך ע"י חברת MARKET WATCH IPSOS בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית לגבי צריכת מוצרי פסטרמה ונקניק באריזות קטנות של 120 גרם עולה כי 68% ממשקי הבית קנו פסטרמה באריזות 120 גרם בחצי השנה האחרונה. הקונים הם יותר צעירים בני 25-34 ומבוגרים בני 55+ (משקי בית קטנים יותר). זוגלובק 120 גרם נצרכת כמותג בלעדי יותר בקרב גברים.

הסיבות העיקריות לצריכת אריזות קטנות – מאפשר שמירה על טריות, כמות מספקת, או לא צריך לזרוק שאריות, נוח לשימוש ואחסון. צורכים בעיקר בארוחת צהריים וערב. מקום האכילה מגוון – כמעט בכל מקום: יותר מחוץ לבית – לימודים, עבודה וכד' (81%) אבל גם הרבה בבית (73%). בדרך כלל צורכים פסטרמה 120 גרם בתוך כריך (59%). כשליש מגוונים בין כריך לבין ישר מהאריזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר