זוהו – בית קפה שכונתי חדש באווירה ביתית בלב תל אביב

בית קפה שכונתי שנפתח לאחרונה על פינת הרחובות מאפו ובן יהודה בתל אביב, מציע לתושבי השכונה, מבקרים ותיירים, בילוי במה שהבעלים מכנים "ניחוח בתי הקפה השכונתיים באירופה המקנים תחושה של בילוי בסלון הבית"

קפה זוהו, בית קפה שכונתי שנפתח לאחרונה על פינת הרחובות מאפו ובן יהודה בתל אביב, מציע לתושבי השכונה, מבקרים ותיירים, בילוי במה שהבעלים מכנים "ניחוח בתי הקפה השכונתיים באירופה המקנים תחושה של בילוי בסלון הבית".

הקונספט של זוהו מתבסס על מגע ביתי ואישי ושם דגש על שירות ויחס חם ללקוחות, ומשלב בין בית קפה באווירה ביתית וגלריית אומנות, אותה ניתן למצוא על קירות המקום, במעברים בין השולחנות ועל צלחות האוכל.

התפריט של זוהו צמחוני ומשלב דגים, גבינות וממרחים, ירקות טריים, מאפים, עוגיות וקינוחים, כולם טריים ומוכנים במקום מדי בוקר על ידי צוות המטבח, שלרוב גם יגיש אותו לשולחן. דבר אינו נקנה מוכן, מלבד הלחם והדגים.

בין המנות בתפריט: "ארוחת הבוקר של זוהו"- ביצים ממולאות בסגנון "מימוזה" המוגשות עם לחם קלוי או בייגל, סלט ירקות טריים, ממרחים וגבינות, כולם תוצרת הבית (41 ₪); "העסקה"- חצי בייגל המוגש עם גבינת שמנת, ריבה וחמאה תוצרת הבית בליווי משקה חם (25 ₪); מוזלי זוהו – מוזלי קלוי במקום משיבולת שועל, מוגש עם יוגורט וסלט פירות טריים לפי היצע העונה (28 ₪); "אני רוצה את המאפין של היום"- המאפין יומי הנאפה במקום מדי בוקר, ומוגש עם שתייה חמה – לרוב ייגמר עד שעות הצהרים (20 ₪).

עוד בתפריט: ברוסקה זוהו – הכוללת ממרח עגבניות מיובשות טרי ומוכן במקום, סלסה פטה ובזיליקום, פסטו כוסברה פרמז'ן ואגוזי מלך (22 ₪); בייגל סלמון מעושן עם בצל חי וצלפים (39 ₪), סנדוויץ' "מוצרלה הבאפלו של האוורד" (32 ₪); כריך סלט טונה עם גבינה צהובה מותכת (31 ₪).

זוהו מציע מגוון רחב של מאפים מתוקים ועוגיות הנאפות במקום מדי בוקר: "וואפי פאי" – שתי עוגיות מאפין עם קרם עם לימון, מאפין קוקוס, ליים ושוקולד לבן, מאפין שוקולד חלב וגבינת שמנת, טארפלס חמאת בוטנים, עוגיות שיבולת שועל, פקאן ושוקולד, ביסקוטי תאנים אגוזי מלך וחמוציות (20-40 ₪) .

בכל יום רביעי נערכים בזוהו ערבי מוסיקה חיה ובמה פתוחה לאמנים צעירים, עם הופעות מוסיקת ג'אז, רוק, קאנטרי, מוסיקה קלאסית.

קפה זוהו
רח' מאפו 18 תל אביב
טל. 072-2495497
א' – ה' 20:00 – 07:30, ו' 16:00 – 07:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר