זכיין חדש והשקעה בשיפוץ אספרסו בר רמת אביב

בית הקפה בקניון רמת אביב, נפתח לראשונה בשנת 2003. שטחו 130 מ"ר ויש בו כ-90 מקומות ישיבה. המטבח והבר הצמוד לקפה, מתפרש על שטח של 50 מ"ר ומספק קפה, משקאות, ואת תפריט בית הקפה לקחת הביתה או למשרד

אספרסו בר רמת אביב נרכש ושופץ בידי זכיין חדש בעלות כוללת של כשני מיליון ₪. כך מספרת לנו הרשת.

בית הקפה בקניון רמת אביב, נפתח לראשונה בשנת 2003. שטחו 130 מ"ר ויש בו כ-90 מקומות ישיבה. המטבח והבר הצמוד לקפה, מתפרש על שטח של 50 מ"ר ומספק קפה, משקאות, ואת תפריט בית הקפה לקחת הביתה או למשרד.

המקום תוכנן ועוצב במקור ע"י האדריכל אלכס מייטליס, שאף זכה בפרס עיצוב יוקרתי בזכות הפרויקט, והסניף שופץ ברוח המקור ע"י האדריכל אמיר שלח.

בשונה מסניפי הרשת, התפריט כאן חלבי, ונעשו בו התאמות המיוחדות רק לו
על ידי שף הרשת עידו לב. הקינוחים והמאפים נאפים ברובם ומוכנים במקום, והם פרי תוצרתה של פטיסרי הרשת "אספרסו בר בייקרי" בניצוחו של השף קונדיטור יניב בר הום.

במסגרת השיפוצים, המטבח הורחב וכל התשתיות בו הוחלפו. עמדת מלצרים נוספה במרכז רחבת בית הקפה בכדי למקסם את חווית השירות ללקוח.

בקבוצת "אספרסו בר" מדגישים כי הם פועלים על מנת לחזק ולשמר את האיכות והשירות שלה עבור קהל הלקוחות המגוון.

"השנה האחרונה עמדה בסימן שינוי והתחדשות. לתפריט הביסטרו של הרשת הצטרף תפריט טעימות קלאסי שעונה על הצורך הבסיסי של משהו קטן, קליל וטוב שלא מורכב בהכרח מפחמימות. חומרי גלם משובחים, טריים, מוכנים במקום, ולא פחות חשוב בתמחור הוגן", אומרת נורית רווה, מייסדת אספרסו בר והעומדת בראש הרשת.

קבוצת "אספרסו בר" מונה כיום 8 סניפים בבעלות ובזכיינות באזור המרכז, רובם בתל אביב, ומפעיל את הקיוסק הראשון של העיר תל אביב בפינת הרחובות הרצל ורוטשילד.

בשנת 2005 הוקמה "אספרסו בר בייקרי" קונדיטוריית הבית של הקבוצה המייצרת בלעדית לה את כל מוצרי ה"פטיסרי" הייחודיים, המאפים, הקישים והקינוחים המוגשים בסניפי הקבוצה.
 הייצור, המתנהל במפעל ה"פטיסרי" של "אספרסו בר" בפתח-תקווה בניהולו המקצועי של השף-קונדיטור יניב בר הום, נאמן למסורת האפייה האירופית, ומבוסס על חומרי גלם איכותיים ותהליכי עבודה ידניים.
ניתן לרכוש את מוצרי הבייקרי בימי שישי ב"אספרסו בר מנדרין", והקבוצה מתעתדת למכור אותם גם באמצעות נקודות מכירה נבחרות בשוק הפרטי.


סניפי קבוצת "אספרסו בר ":
אספרסו בר רוטשילד, שד' רוטשילד 8
אספרסו בר קיוסק, שד' רוטשילד 10
אספרסו בר דיזינגוף, דיזינגוף 166
אספרסו בר יהודה המכבי, יהודה המכבי 57
אספרסו בר רמת אביב, קניון רמת אביב, איינשטיין 40
אספרסו בר מנדרין, יוניצמן 21
אספרסו בר הרצלייה, קניון שבעת הכוכבים, שבעת הכוכבים 8, הרצלייה
אספרסו בר בן גוריון, בן גוריון 7, הרצלייה
אספרסו בר אונו, קניון קריית אונו, שלמה המלך 37, קריית אונו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר