חבילה של מתנה לראש השנה תשע"א

עבור חובבי האוכל והאלכוהול מציעות החנויות השונות שלל חבילות שי, שיהוו מתנה ראויה לחג. קבלו את הבולטים שבהם

קונדיטוריות
Piece of Cake
הקונדיטוריה היפואית מציעה שלוש אפשרויות כמתנת חג. הראשונה היא רביעיית מארזי עוגיות ממבחר העוגיות של הקונדיטוריה, כגון נשיקות שקדים בקרמל, עוגיות פיסטוק וסוכר חום, עוגיות שקדייה ללא קמח (48 ₪). השנייה היא זוג מיני עוגות דבש – האחת עם פקאן סיני והשניה עם בירה שחורה (29.9 ₪). אפשרות נוספת היא חבילה חגיגית הכוללת עוגת דבש, מארז רביעיית עוגיות, מקלות גריסיני מקמח מלא ושמן זית, עוגיות פלורנטין, 2 חטיפי אנרגיה דבש ופירות יבשים ובקבוק יין (150 ₪).
להשיג ביהודה הימית 17, יפו.

רולדין
רשת הקונדיטוריות מציעה שלוש חבילות שי לקראת החגים. הפרימיום כוללת בקבוק יין איכותי, עוגת דבש, 2 מארזי עוגיות, צנצנת דבשריבה (159 ₪), התענוגות כוללת עוגת דבש, עוגת מייפל, שני מארזי עוגיות, צנצנת דבש/ריבה (149 ₪), ואילו הקלאסית כוללת עוגת דבש עם תאנים בסנגריה ו-3 מארזי עוגיות במגוון טעמים (109 ₪).
להשיג בסניפי הרשת. www.roladin.co.il

חנויות אוכל
Olia
החנות התל אביבית המתמחה במוצרים מבוססי שמן זית, מציעה שלל אפשרויות לחבילות שי, אותן ניתן להרכיב באופן אישי מבין מגוון מוצרי החנות. כדי לקבל השראה מציעה החנות מארז לבן הכולל ויניגרט לבחירה (תאנים/תפוזונים/רימון ותפוח/קפה), טפנד לבחירה או קוויאר עגבניות, קציפת ליים לבחירה (ליים ודבש/ליים, תמרים וסילאן) או חרדל לבחירה (חזרת לבנה/ליים ודבש/תאנים ותמרים בבלסמי), מרקחת תאנים או עגבניות, תערובת עשבי תיבול (170 ₪).
להשיג בפרישמן 73, תל אביב. www.olia.co.il

LIVEO
המתחרה בקטגוריה מיוחדת זו של מוצרים, מציעה גם היא מבחר מרשים של חבילות שי, אותן ניתן להרכיב אישית מבין המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת. בין החידושים השנה – האפשרות לתת כמתנה מנוי ל"שמן זית עד הבית", במסגרתו מקבלים הביתה שמן זית לפי הצריכה הפרטית – 8, 12 או 16 ליטר בשנה (479-769 ₪). כל הרוכש מנוי מקבל כרטיסי הטבות ו-70 ₪ מתנה לרכישת מוצרי הרשת.
להשיג ברוטשילד 21, תל אביב ובשד' אלרוב ממילא, ירושלים.

אלכוהול
יקבי ברקן
חובבי היין תמיד ישמחו לבקבוק יין טוב כמתנת חג. אך חבילת השי של יקבי ברקן היא אפשרות משודרגת וראויה יותר. החבילה כוללת 2 בקבוקי יין אדום מסדרת הרזרב של היקב עם דקנטר המאפשר ליין להתאוורר לפני השתיה, וכך טעמו משביח (144 ₪).
להשיג בחנויות יין וברשתות מובחרות.

דרך היין
חרף שמה של הרשת, מי שיבחר לרכוש חבילת שי במקום זה יכול לשלב יינות ומשקאות אלכוהוליים עם שוקולדים, קונפיטורות, שמני זית ועוד. ניתן להרכיב חבילה אישית לפי התקציב, או לבחור מבין האפשרויות הקבועות מראש. כך לדוגמא, ניתן לרכוש מארז הכולל יין רקנאטי ספיישל אדישן אדום, קווה ויניה פול רזרבה ברוט כשרה, ליקר ארומטיקו, שמן זית 750 מ"ל של סבא חביב, דבש מקיבוץ ארז וממרחי פסטו ופלפלים של עץ השדה (290 ₪).
להשיג בסניפי הרשת.

שוקולד
Roy שוקולד
חובבי השוקולד יוכלו לבחור בין חבילות השי של השוקוליטייה רוי גרשון. ניתן כמובן להרכיב חבילה מבין המוצרים השונים הנמכרים בסניפי הרשת, או לבחור מבין המוכנות. לדוגמא, מארז של שמונה קאפקקייקס בטעמים ועיטורים שונים, ביניהם תפוח ודבש (112 ₪).
להשיג בסניפי הרשת. www.RoyChocolate.co.il

Lindt
המותג הידוע השיק באחרונה בר המוקדש כולו לשוקולד, אשר יפעל עד ראש השנה בקניון ארנה במרינה של הרצליה. במקום נמכרות אריזות שי המגיעות בשלושה גדלים. כל אריזה מכילה קופסת פרלינים מסדרת Swiss Tradition או מסדרת Petit Desserts, בונבוניירה של לינדור, מגוון טבלאות שוקולד של לינדט ובקבוק CAVA של קסטיליו פרלדה חצי יבש. בהתאם לתכולה כך המחיר – 180, 240 או 340 ₪.
להשיג בלינדט שוקולד בר בקניון ארנה.

עלית מקבוצת שטראוס
מי שמחפש חבילת שי של המותג הידוע, יכול לבחור מבין שלוש אפשרויות. יש מארז ילדים חביב (14.9 ₪) או שניים למבוגרים במחירים שונים. הזול מביניהם מכיל שוקולד חלב במילוי קרם חלב, שוקולד חלב במילוי קרם בטעם תות, בייטס בטעם שוקולד, בונבוניירה לב קטן, עדשים, סוכריות דבש, מיני טעמי, סוכריות מאסט, וופל בטעם שוקולד ודבש (79.9 ₪).
כשרות הרבנות נצרת עלית. ניתן להשיג ברשתות השיווק.


Merci ו- Toffifee
בונבוניירה היא אפשרות נוספת. למי שאינו רוצה להתאמץ ומחפש מתנה סמלית, המותג מרסי מאפשר לבחור בין מארז הכולל 8 טעמים, במשקל 250 גרם או 400 גרם (22 ו-35 ₪ בהתאמה), או מרסי לב המכילה 250 גרם פרלינים ב-8 טעמים (33 ₪). המותג טופיפי מאפשר לבחור בין אריזה רגילה של 125 גרם (10 ₪) לבין אריזה מיוחדת של 250 גרם (22 ₪), המכילים את הממתק הידוע.
להשיג ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר