חבילות תיור לשעות בין הערביים בביו-תור שדה אליהו

ביו-תור שדה אליהו והכינו מגוון חבילות תיור מוזלות לשעת בין הערביים, בעמק המעיינות לחודשים יולי- אוגוסט. החבילות מתאימות למשפחות, לקבוצות ולמבוגרים

ביו-תור שדה אליהו והכינו מגוון חבילות תיור מוזלות לשעת בין הערביים, בעמק המעיינות לחודשים יולי- אוגוסט. החבילות מתאימות למשפחות, לקבוצות ולמבוגרים.

אופים, טועמים ונהנים
טיול בשעת בין הערביים עם ביו-תור אשר בקיבוץ שדה אליהו, בין מטעים, כרמים ושדות. נלמד ונחווה את הטבע הנקי מכימיקלים. לאחר הסיור, במרחק 20 דקות נסיעה, נבקר ב"אגדת לחם" אשר בגשר הישנה. שם תחכה לנו אופה אשר תדריך אותנו בסדנא לאפיית פוקצ'ות או בורקיטוס ותכבד את כולם בקפה ומאפה. בזמן שהמאפים נאפים נצפה במיצג אורקולי מרשים על רוטנברג – האיש אשר הקים את תחנת החשמל הראשונה בארץ.
מחיר החבילה – 55 ₪ למשתתף מעל גיל שנתיים.

הכל ירוק
ביו-תור ו"ארוחה ירוקה" מציעים חוויה טבעית ובריאה, שמתחילה בסיור ירוק בחיק הטבע עם ביו-תור, אותו נסיים בפארק פיקוס בנגאלי בו נאכל פיצות ותוספות על טהרת האורגני ישר מהטאבון מעשה ידיה של השפית ממסעדת "ארוחה ירוקה".
מחיר החבילה – 75 ₪ לאדם מעל גיל 3 

בחיק הטבע ולטובתו
לאחר שטעמנו את טעם הטבע בסיור עם ביו-תור נמשיך בסדנא שבה גם נתרום את חלקינו למען הטבע. נחווה שעה של סדנא אשר בה נכין מתקני האכלה לציפורים מוצר ממוחזר וירוק שניקח איתנו הביתה ובכך נזמין את שלל ציפורי ארצנו לגינתנו הפרטית, או אפילו למרפסת בקומה הרביעית.
במהלך הסדנא גם נספר סיפורי אגדה על בריאת הציפורים, נכיר את ציפורי הבית ונלמד איך לזהותם.
מחיר החבילה – 50 ₪ למשתתף מגיל 3- 16, 30 ₪ למבוגר.

טבע וטכנולוגיה – עבר והווה
חוזרים לעבר וחווים את הטבע במוזיאון לארכיאולוגיה בגן השלושה. במוזיאון מוצגים עשרות מינים של בעלי חיים על כלי חרס, תבליטים ופסלונים. לאחר הדרכה של שעה במוזיאון, במרחק 15 דקות נסיעה, נשים פעמינו לביו-תור אשר בקיבוץ שדה אליהו.
מחיר החבילה: 40 ₪ לאדם מעל גיל 4.

ביו-תור, טל. 04-6096986, 054-5640573, www.bio-tour.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר