חביתיות במילוי תפוחים ותמר לייט- תמר הירדן

החומרים ל-8 מנותלחביתיות:1 כוס קמח2 ביצים1 חלמוןחצי כוס חלבחצי כוס מים20 גרם חמאה רכהלמילוי4 תפוחי גרני סמית30 גרם חמאה2 כפות סוכר חום500 גרם תמר לייט- תמר הירדן 1 כף קליפת לימון מגוררתלהגשה1 גביע יוגורט טבעי אחוז וחצי של חוות הבופלו 100 גרם אגוזי מלך – קליפורניה קלויים קצוצים גסההכנהבמעבד מזון או בבלנדר מערבלים יחד את כל מרכיבי החביתיות. משהים לפחות רבע שעה. מטגנים חביתיות דקות במחבת טפלון, משומנת במעט חמאה רק לפני טיגון החביתייה הראשונה. אם החביתיות דקות מספיק לטגן רק מצד אחד. עורמים את החביתיות בצלחת.להכנת המילוי, קולפים את התפוחים וחותכים לקוביות. במחבת כבדה ממיסים את החמאה עם הסוכר ומטגנים את התפוחים תוך בחישה, עד שהם בצבע זהוב. מגלענים את התמרים, חותכים לרבעים ומוסיפים למחבת. מבשלים מספר דקות. מסירים מהאש ומוסיפים את קליפת הלימון.ממלאים את החביתיות בתערובת התפוחים והתמרים ומגלגלים. מסדרים בתבנית משומנת במעט חמאה ומחממים כ-10 דקות בתנור שחומם מראש לחום בינוני, 180 מעלות. מגישים עם יוגורט ואגוזים קלויים.

החומרים ל-8 מנות
לחביתיות:
1 כוס קמח
2 ביצים
1 חלמון
חצי כוס חלב
חצי כוס מים
20 גרם חמאה רכה

למילוי
4 תפוחי גרני סמית
30 גרם חמאה
2 כפות סוכר חום
500 גרם תמר לייט- תמר הירדן
1 כף קליפת לימון מגוררת

להגשה
1 גביע יוגורט טבעי אחוז וחצי של חוות הבופלו
100 גרם אגוזי מלך – קליפורניה קלויים קצוצים גס

ההכנה
במעבד מזון או בבלנדר מערבלים יחד את כל מרכיבי החביתיות. משהים לפחות רבע שעה. מטגנים חביתיות דקות במחבת טפלון, משומנת במעט חמאה רק לפני טיגון החביתייה הראשונה. אם החביתיות דקות מספיק לטגן רק מצד אחד. עורמים את החביתיות בצלחת.

להכנת המילוי, קולפים את התפוחים וחותכים לקוביות. במחבת כבדה ממיסים את החמאה עם הסוכר ומטגנים את התפוחים תוך בחישה, עד שהם בצבע זהוב. מגלענים את התמרים, חותכים לרבעים ומוסיפים למחבת. מבשלים מספר דקות. מסירים מהאש ומוסיפים את קליפת הלימון.

ממלאים את החביתיות בתערובת התפוחים והתמרים ומגלגלים. מסדרים בתבנית משומנת במעט חמאה ומחממים כ-10 דקות בתנור שחומם מראש לחום בינוני, 180 מעלות. מגישים עם יוגורט ואגוזים קלויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר