חברת אדמה מציגה רימון אורגני – מלך הבריאות

לפי דעת חוקרים, שתייתו של מיץ פרי הרימון מאיטה באופן משמעותי היווצרות של סתימות בעורקים, ועשויה למנוע התקף לב או שבץ מוחי. אכילה או שתייה של פרי הרימון מאטה תהליכי הזדקנות ומחלות סרטן

חברת אדמה, המתמחה בפיתוח מוצרי צריכה אורגניים יומיומיים, מציגה לרגל תקופת החגים רימונים אורגניים איכותיים.
אדמה, הנה החברה היחידה כיום המשווקת רימונים אורגניים ממטעי קיבוץ שדה אליהו. כמו כן משווקת אדמה גם מיץ רימונים אורגני – 100% פרי, אשר נסחט מהגרגרים בלבד ללא הקליפה במשך רוב ימות השנה (נשמר בהקפאה מלאה).

עץ הרימון נחשב מאוד ברפואה העממית של תרבויות שונות אשר ייחסה לו תכונות ריפוי מפליגות.
החלק האכיל של הרימון מורכב מ- 80% מיץ ו- 20% גרעין.
פרי הרימון ידוע כמקור עשיר בסיבים תזונתיים, סוכר ופקטין, ומכיל מעכבי חמצון המסייעים להפחתת כולסטרול ומונעים מחלות לב, סידן, אשלגן, ברזל ומינרלים.

לפי דעת חוקרים, שתייתו של מיץ פרי הרימון מאיטה באופן משמעותי היווצרות של סתימות בעורקים, ועשויה למנוע התקף לב או שבץ מוחי. אכילה או שתייה של פרי הרימון מאטה תהליכי הזדקנות ומחלות סרטן.

כל מוצרי חברת אדמה מיוצרים מרכיבים אורגניים בלבד, המופקים מגידול אורגני, ללא כל חומרי ריסוס והדברה, כימיקלים מכל סוג שהוא ואינם מהונדסים גנטית (mgo free).

אדמה חברה בארגון לחקלאות אורגנית בישראל, ומפוקחת ע"י חברת אגריאור אשר מוסמך ע"י גוף הפיקוח הבינלאומי ifoam וגוף הפיקוח האמריקאי usda.

מחיר מומלץ לצרכן ל– 1 ק"ג רימון אורגני "אדמה"ף 14 – 12 ש"ח לק"ג.
את הרימונים של אדמה ניתן להשיג בבתי הטבע, ובחנויות המתמחות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר