חברת הכרם קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב ססלוב

חברת הכרם הודיעה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב ססלוב , והידיעה מעוררת סימן שאלה נוכח העובדה כי יקב ססלוב היה שותף בחברת ההפצה אדום כהה יחד עם יקב טוליפ. מכאן ששותפות זאת הסתיימה

חברת הכרם הודיעה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב ססלוב , והידיעה מעוררת סימן שאלה נוכח העובדה כי יקב ססלוב היה שותף בחברת ההפצה אדום כהה יחד עם יקב טוליפ. מכאן ששותפות זאת הסתיימה.

אריאל אפשטיין, מנכ"ל חברת הכרם, אומר: "הביקוש הער שנוצר בשוק הישראלי ליינות איכות מתוצרת מקומית לא נעלם גם מעינינו, והואיל וברור לנו לגמרי שאין מדובר באופנה חולפת, הצבנו לעצמנו כיעד אסטרטגי את הגדלת ההיצע שלנו בתחום זה. אנו שמחים וגאים על הצטרפות זו של שותף לדרך, יקב ססלוב הניצב ללא ספק בשורה הראשונה של יצרני היין בישראל".

ברי ססלוב, יינן ראשי ובעלים של יקב ססלוב, אומר: "אני שמח מאוד לדרך המשותפת של יקב ססלוב עם חברת הכרם, אשר מקנה לנו יתרון מקצועי בכל המובנים. הכרם היא חברה המתייחסת ברצינות רבה לכל היבטי שיווק היין: צוות ההנהלה, המכירות, ההפצה והמחסן. אני בטוח שהיין שהשקעתי בו את מירב מאמצי יזכה לאותה התייחסות רצינית ויוצג בכבוד".
בארי ורוני ססלוב
יקב ססלוב הוקם ע"י ברי ססלוב בשנת 1998 בקיבוץ אייל ליד כפר סבא, במקביל נשתלו כרמים בגליל העליון. הכרם בקדיתא וכרמים נוספים בגליל העליון מטופלים באופן אורגני על מנת להבטיח ענבים איכותיים ושמירה על הסביבה. ברי ססלוב ובתו, רוני, מלווים את עשיית היין מהכרם עד לבקבוק.

ליקב שלוש סדרות של יין: סדרת "אביב", שיינותיה הצעירים והידידותיים מצטיינים בעושר, מלאות ואופי מתובל, ומשביחים 6 חודשים עם כפיסי עץ אלון צרפתי ואמריקאי; סירת "אדום", ובה יינות מלאים ממגוון הכרמים והחלקות האיכותיות ביותר בגליל העליון, אשר התיישנו 20 חודשים במגוון חביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות; וסדרת "רזרבד", שנכללים בה רק היינות היוצאים מן הכלל באיכותם ובמורכבותם.
היינות זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם ומיוצאים למבחר מדינות שונות בעולם, כולל רוסיה, פולין, דנמרק, קנדה, וארה"ב.

ליקב ססלוב מרכז מבקרים באייל שבשרון ובצוריאל בגליל העליון. היקב פתוח לסיורים ולטעימות. ביקבים ניתן לטעום מהיינות, לשמוע על עשיית היין ולרכוש מיינות היקב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר