חברת התיירות גוליבר מדווחת על עלייה של 50 אחוז בהזמנות לנופש בחגים

בגוליבר מייחסים את הגידול הרב לשתי סיבות עיקריות. הראשונה, העובדה שהחגים מתחילים השנה באמצע ספטמבר גורמת לאנשים להיערך מוקדם מהרגיל, וסיבה נוספת היא מלחמת לבנון השנייה, אשר גרמה לחוסר וודאות ולהזמנות רבות אשר נעשו ברגע האחרון

לפי נתוני חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו www.gulliver.co.il, יש עלייה של כ- 50 אחוז במספר ההזמנות של מוצרי תיירות לתקופת החגים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בגוליבר מייחסים את הגידול הרב לשתי סיבות עיקריות. הראשונה, העובדה שהחגים מתחילים השנה באמצע ספטמבר גורמת לאנשים להיערך מוקדם מהרגיל, וסיבה נוספת היא מלחמת לבנון השנייה, אשר גרמה לחוסר וודאות ולהזמנות רבות אשר נעשו ברגע האחרון.

בגוליבר מציינים שראש השנה מאופיין בעיקר בנופש בישראל, בעיקר בגלל שמדובר בחג משפחתי יותר, ולכן ישנן הזמנות רבות, אשר החלו כבר ביולי, של משפחות שמזמינות במרוכז חדרים בבתי המלון השונים. לעומת זאת, לאחר ראש השנה, יש עלייה משמעותית בביקושים לחופשות בחו"ל.

לדברי אהרון סבג, סמנכ"ל חברת התיירות גוליבר, בין היעדים הפופולריים ביותר בתקופת החגים: ארצות הברית, תאילנד, ספרד ובריטניה. "מנצ'סטר ודאבלין חוזרות השנה למפת התיירות של הישראלים אשר גילו מחדש את יופיין ומגוון הפעילויות אשר הן מציעות", אומר סבג, המציין שהביקושים הרבים מביאים לקושי במציאת מקומות על הטיסות: "השנה הישראלים חוזרים להזמין מראש. מדובר בשינוי מגמה, אנשים מתחילים לחשוב רחוק".

בנוסף מציינים בגוליבר כי ברשימת היעדים המבוקשים לנופש בחגים, ניתן למצוא גם את היעדים טורקיה, ברצלונה וסביבתה, ברלין, טוסקנה באיטליה, פראג, בודפשט, סלובניה, קרואטיה, פריז ולונדון.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר