חברת התיירות גוליבר סוקרת את היעדים הפופולריים לחופשות בקיץ 2006

ההוצאה של הישראלי הממוצע על חופשה לחו"ל במהלך חודשי הקיץ תעמוד על סדר גודל של כ- 500 דולר לאדם לחבילת נופש של 4 לילות באזור אגן הים התיכון, כ – 600 דולר לאדם לחבילה של 4 לילות לאירופה ו- 2,000 דולר לחופשה בארה"ב

לדברי יעל תמיר, סמנכ"ל חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו : www.gulliver.co.il, היעדים המובילים לחופשת הקיץ הם טורקיה, צפון איטליה והאגמים, ארה"ב, פריז, יוון, קפריסין וברצלונה. "יעדים אלה מתווספים ליעדים המבוקשים הקלאסיים: לונדון, רומא, פריז, אמסטרדם, פראג ובודפשט".

תמיר : "ההזמנות לחופשות הקיץ החלו כבר אחרי פסח, וחשוב להקדים ולהזמין מקומות, משום שמדובר בתקופה מאוד מבוקשת. הצעירים נוטים להזמין חופשות ברגע האחרון, אולם פעמים רבות נאלצים להתפשר על רמת המלון ותאריך היציאה".

תמיר מציינת כי רוב החופשות שהוזמנו הן לחופשות של כ- 7 לילות, כאשר החופשות ליעדים הרחוקים הן ארוכות יותר. "ההוצאה של הישראלי הממוצע על חופשה לחו"ל במהלך חודשי הקיץ, תעמוד על סדר גודל של כ – 500 דולר לאדם לחבילת נופש של 4 לילות באזור אגן הים התיכון, כ – 600 דולר לאדם לחבילה של 4 לילות לאירופה וכ – 2,000 דולר לחופשה של 10 לילות בארה"ב".
תמיר מוסיפה שמחירי הטיסות לארצות הברית סבירים יחסית, זאת בשל התחרות בין חברות התעופה.

המלצות ליעדים המובילים

טורקיה : יעד פופלארי למשפחות, בעיקר בשל העובדה שקיימים בה מועדוני נופש על בסיס הכל כלול. בחופשה זו ההורים יכולים לבלות עם ילדיהם ובלעדיהם. הילדים יכולים ליהנות מהפעלות במהלך שעות היום, בעוד להורים יש אפשרות ליהנות מחוף ים, אוכל טוב, בריכות וספא מפנק. בתי המלון בטורקיה הנם ברמה גבוהה מאוד ואפשר להתפנק שבוע שלם בשהייה בבית מלון, בלי צורך לצאת.

צפון איטליה והאגמים: באזור זה ישנן וילות המתאימות למשפחות שמעונינות לטייל באזורים הכפריים של צפון איטליה. החבילות כוללת בדרך כלל רכב ולינה בכפר נופש לשבוע. בנוסף, כפרי הנופש הפזורים ליד אגם גארדה מאפשרים נקודה טובה לטיול בצפון איטליה ובשוויץ.

ארה"ב: תקופת החופש הגדול מתאימה במיוחד לנסיעה משפחתית חוויתית וארוכה, ומשפחות נוסעות בדרך כלל לטיול מחוף לחוף, ולאתרים כמו דיסנילנד.

פאריז: יעד מצוין למשפחות שמעונינות לשלב חופשה של תרבות בפאריז וביקור ביורודיסני.

יוון: יעד זה אהוב על זוגות וצעירים, בעיקר בתקופת הקיץ המתאימה לנסיעה לאיים היווניים.
ישנן חבילות נופש לרודוס, כריתים, קוס וזקינטוס.

קפריסין: יעד מצוין לצעירים שאוהבים לנסוע לאיה נאפה בשל חיי הלילה הפעילים.

ברצלונה: יעד שמתאים לזוגות. מומלץ ללון בקוסטה בראווה או בקוסטה דורדה (כשעה מברצלונה) וליהנות מחוף ים מדהים.

ברלין: בשנה האחרונה ברלין הפכה ליעד מאוד פופולארי, ישנן טיסות וחבילות המבוססות טיסות שכר. ברלין עשירה בתרבות, במוזיאונים ובחיי לילה.

דוגמאות לדילים

אנטליה
טיסה לאנטליה בימי ראשון עד חמישי במהלך החודשים יולי ואוגוסט ו- 4 לילות בקלאב "לימרה לארה" (5 כוכבים דלוקס), על בסיס הכל כלול. קלאב "לימרה לארה" הנו מועדון חדש ומפואר השייך לרשת "LIMAK" וממוקם על חוף הים ברצועת החוף לארה.
המחיר : 2,058 דולר למשפחה של זוג ושני ילדים, כולל מיסים והעברות.

ברצלונה
טיסה לברצלונה בימי ראשון עד חמישי במהלך החודשים יולי ואוגוסט, ו- 4 לילות במלון פלאזה (4 כוכבים).
המחיר : 646 דולר לאדם בחדר זוגי ו- 525 דולר לילד בחדר זוגי, על בסיס לינה וארוחת בוקר, המחיר כולל מיסים והעברות.

הולנד למשפחות – חבילות לכפר הנופש החדש – LANDAL – Miggelenberg
טיסה לאמסטרדם ב- 7 ביולי או ב- 28 ביולי, 7 לילות בכפר הנופש Landal – על בסיס לינה בלבד ורכב לשבוע (אופל אסטרה ממוזג או דומה).
המחיר: 888 דולר לאדם (מותנה בארבעה נוסעים), כולל מיסים והיטל ביטחון.
הכפר ממוקם בלב הולנד הירוקה, המציעה חופשת טבע קסומה. למלון בריכת שחייה מקורה, ג'קוזי, שני מגרשי טניס חיצוניים, מסעדה, תכנית הפעלה לילדים ועוד. ניתן לשכור במקום אופניים לילדים ולמבוגרים, מקלות משחק למיני-גולף, מחבטי טניס ועוד.

צפון איטליה למשפחות באגם גארדה
טיסה ב- 6 ביולי או ב- 13 ביולי, 6 לילות במלון דירות נופש חדשSanta Giulia (4 כוכבים) על בסיס לינה בלבד ורכב לשבוע.
המחיר : 717 דולר לאדם (מותנה בארבעה נוסעים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר