חברת התיירות ימבטבע מציגה חבילות אפיקומן אקזוטיות

בעקבות השילוב המציאותי של פסח הקרב ובא ותקופת המיתון בה אנו שרויים, מציגה ימבטבע חבילות נופש אקזוטיות במחירים נוחים ליעדים יוצאי דופן

חגיגת הנסיעות לחו"ל המאפיינת מידי שנה את חג הפסח, לובשת השנה כסות מעט שונה עקב תקופת המיתון בה אנו שרויים. חברת התיירות ימבטבע מציגה השנה מגוון חבילות נופש ליעדים לא שגרתיים במחירים נוחים – 'חבילות אפיקומן'. חבילות נופש אלה מאופיינות בקשת עשירה של אטרקציות, בסדרת מבצעים והנחות ובעיקר במחירים נוחים ליעדים.

חבילות האפיקומן מתמקדות אך ורק ביעדים טרופיים ואקזוטיים, ביניהם באיים המלדיביים, טנזניה, זנזיבר, מרוקו והפיליפינים.

מחירי חבילות האפיקומן נעים בין 1,500$ – 2,500$ עבור 8 ימי נופש, הכוללים אירוח בבתי מלון ברמה גבוהה, טיסות ואטרקציות שונות הייחודיות לרוח החוויתית המאפיינת את ימבטבע (טיולי ג'יפים, צלילות, ספארי וכד').
מבצע 'חבילות האפיקומן' מקנה הנחה של 800 ₪ לזוגות אשר יקדימו להירשם עד ה- 10.03.09.

פירוט חבילות הנופש:

חבילת אפיקומן בזנזיבר: 8 ימים על אי קסום וצבעוני, שחופיו נושקים למימיו הצלולים של האוקיינוס ההודי והתיירות בו מאופיינת בגילאים צעירים מכל קצוות תבל. חופשה בזנזיבר משלבת נופש בחופים טרופיים לבנים, המאפשר חווית צלילה חד פעמית מסוגה, עם טיולים באתרים ייחודיים למקום, כדוגמת יער הקופים, חוות התבלינים, אי העבדים, ועוד…
עלות לאדם: 1,493$ (כולל בתי מלון, ליווי מדריך פרטי, טיסה והעברות)

חבילת אפיקומן משולבת בזנזיבר-טנזניה (טיול ספארי פרטי בליווי מדריך אישי):12 ימים של חופשה המשלבת את הטרופיות של זנזיבר ואייו הקסומים עם חוויה של הספארי בטנזניה. החבילה מורכבת מ- 5 ימי ספארי המלווים בג'יפ פרטי ומ- 7 ימי נופש וטיול בזנזיבר.
עלות לאדם: 2,568$ (כולל בתי מלון, פנסיון מלא בספארי, ליווי מדריך פרטי, טיסות והעברות).

חבילת אפיקומן במרוקו (טיול מאורגן): 8 ימים של טיול מאורגן, מצומצם במספר המשתתפים. טיול חוויתי בערי מלוכה, קסבות וסהרה, בתוך היסטוריה צבעונית, עשירה ומגוונת של אומנות ותרבות הפולקלור. כמובן, מציעה החבילה את האפשרות לערוך סדר פסח כהלכתו בקהילה היהודית במרוקו.
עלות לאדם: 1,575$ (כולל בתי מלון, טיסות, העברות והדרכה צמודה בעברית)

חבילת אפיקומן בפיליפינים (טיול פרטי בליווי מדריך אישי): יעד חדש במבטבע המציע את פינוקי תאילנד עם נופים חדשים ואקזוטיים. גן עדן לאוהבי הים והחופים, גולשים, צוללים וחובבי השופינג והנופש. חופשה בת 8 ימים, המשלבת ימי נופש באיים הקסומים עם ימי טיול באתרים אטרקטיביים בליווי מדריך פרטי.
עלות לאדם: 1,558$ (כולל בתי מלון, טיסות, העברות)

חבילת אפיקומן באיים המלדיביים: 7 ימים של 'מדינת ים', הממוקמת באוקיינוס ההודי. חבילת נופש המאפשרת את חווית הים במלואה, החל ממגוון עשיר של ספורט ימי, וכלה בנופש 'בטן-גב' ובמלונות טובים על בסיס פנסיון מלא (embudu village ו- club ranhali), וכן הנאה מנוף של רצועות חוף לבנות ובתוליות, איי אלמוגים ושפע של אפשרויות לנופש חלומי.
עלות לאדם: 2,160$ (כולל בתי מלון, טיסות, העברות)

מוקד ימבטבע: 1-599-555-444  www.yambateva.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר