חברת נסקפה נלחמת בקפה הנמס הביתי של רשת סטארבקס

נסקפה השיקה קמפיין עם המסר: "סטארבקס מייצר קפה נמס מעולה. אנחנו מייצרים נס קפה מעולה, למה הקפה שלהם יקר ב 400% משלנו?"

כצפוי, לאחר שרשת בתי הקפה סטארקבקס החלה למכור נס קפה לשימוש ביתי לציבור הרחב, כדי לבלום את הירידה בהכנסותיה, פתחה חברת נסקפה באופנסיבה, כשהיא מדגישה את פער המחירים המשמעותי כיתרון היחסי הברור שלה.  כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

בעוד שרשת סטארבקס מבצעת פיילוט בשיקגו וסיאטל, השיקה נסקפה קמפיין שילוט חוצות בלוס אנג'לס ובשיקגו עם המסר: "סטארבקס מייצר קפה נמס מעולה, אנחנו מייצרים נס קפה מעולה, למה הקפה שלהם יקר ב 400% משלנו?", כאשר בחלק מהשלטים מוצג מוצר הדגל של נסקפה – Taster's Choice – עם המסר "הבחירה החכמה".

אנליסטים מציינים כי מאז שהחל המיתון התרחבה המגמה של חברות המתקיפות את המתחרות שלהן באופן ישיר, ולעתים גם בוטה. גם רשת דאנקן דונאטס, שהיא המתחרה הישירה של סטארבקס, יצאה לפני פחות משנה עם אתר שהטיף לגולשים להימנע מלקנות קפה בסטארבקס.
חברת נסקפה, מובילה מזה 70 שנה את שוק הקפה הנמס.

אך סטארבקס אינה נשארת חייבת, ודוברת החברה ציינה כי הרשת זה עתה זכתה בציון לשבח של מדד ZAGAT שהכתיר אותה כ "קפה הטוב ביותר בין רשתות הקפה". הדוברת אמרה כי הקפה הנמס החדש של הרשת, מאפשר ללקוחותיה ליהנות מהארומה הייחודית גם בבית.

פרשנות העורך שמחה סיגן: מזה מספר שנים מתקיימת בארה"ב, ולא רק שם, מלחמה עקובה מקפה בין הרשתות הקמעונאיות. יש לכך שתי סיבות עיקריות: האחת, הפופולאריות הגואה של קפה איכותי, והשנייה: מתח הרווחים האסטרונומי המגיע לעתים גם למאות רבות של אחוזים. רשת סטארבקס מאבדת גובה, והיא מחפשת מקורות צמיחה חדשים, שאחד מהם הוא הקפה הנמס לשימוש ביתי.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
http://www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר