חברת עולם אחר תוציא קבוצות של מטיילים ישראלים לקניה

לאחר הרגיעה הפוליטית שהושגה בקניה ושכוך המהומות שפרצו בה בתחילת שנת 2008, ובעקבות ההקלה המשמעותית באזהרת הנסיעה לרמה הנמוכה ביותר למדינה על ידי המטה ללוחמה בטרור, תוציא חברת "עולם אחר" לחופשה בחג חנוכה-כריסמס, קבוצות של מטיילים ישראלים

לאחר הרגיעה הפוליטית שהושגה בקניה ושכוך המהומות שפרצו בה בתחילת שנת 2008, ובעקבות ההקלה המשמעותית באזהרת הנסיעה לרמה הנמוכה ביותר למדינה על ידי המטה ללוחמה בטרור, תוציא חברת "עולם אחר" לחופשה בחג חנוכה-כריסמס, קבוצות של מטיילים ישראלים.

הטיולים לקניה הופסקו בחודש ינואר השנה עם פרוץ המהומות על רקע פוליטי במדינה והתחדשו רק לאחרונה, אך עם זאת לוו בחשש מצד ישראלים רבים שנרתעו לטייל בה. כעת, עם הקלת אזהרת הנסיעה למדינה מצפים ב"עולם אחר" כי הדבר יביא להתעניינות מחודשת בה ויעודד ישראלים רבים לחזור לטייל בה ללא פחד. ב"עולם אחר" מדגישים כי ההתראות שעדיין קיימות מצד המטה ללוחמה בטרור לביקור במדינה הם באזורים ברצועת החוף, כ-100 ק"מ מקו הים, לאורך הישובים מומבסה, מלינדי, לאמו, לאזורים אלו לא מגיעים מטיילי "עולם אחר".

לדברי שלמה כרמל, מנכ"ל חברת התיירות "עולם אחר": "קניה נחשבת מזה כמה שנים לאחד מהיעדים הפופולאריים בקרב הישראלים המעוניינים לטייל באפריקה. מידי שנה אנחנו מוציאים למדינה מאות מטיילים המעוניינים לחוות את החוויה האפריקנית שהמדינה מציעה. נדבך נוסף מהווה מקור להתעניינות מוגברת במדינה הוא מועמדותו ובחירתו של ברק אובמה, ממוצא קנייתי, לנשיאות ארה"ב. מטיילים רבים מבקשים לעצור במהלך הטיול בכפר בו גדל אביו ובו מתגוררת עד היום סבתו של אובמה, שרה. במקביל, ממשלת קניה מנצלת את התעניינות העולמית במדינה ופותחת בהטבות רבות לתיירים שיגיעו אליה ולכן עד חודש ינואר מחירי חופשות במדינה זולים באופן משמעותי יותר מבעבר."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר