חברת שטראוס-עלית עולה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי למילקי בקניונים באמצעות המדיה החדשנית של EyeClick

תחת הסיסמא "אל תשאירו אותו לבד", מתנהל מרדף חם אחר המילקי – הצרכנים מוצאים עצמם רודפים אחר כפיות וירטואליות שעל הרצפה

חברת שטראוס-עלית עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי למותג מילקי בחמישה קניונים ברחבי הארץ באמצעות המדיה האינטראקטיבית הייחודית של חברת EyeClick. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים באמצעות חברת מדיה טיקט, המשווקת את פתרונות הפרסום והשיווק החוויתי של EyeClick בקניונים, מקומות בילוי ומקומות ציבוריים.

הטכנולוגיה שפיתחה חברת EyeClick מאפשרת הקרנת תמונות וסרטונים דיגיטאליים על פני רצפה, קירות או תקרה, המגיבים אינטראקטיבית לתנועות בני אדם. המדיה נרכשה באמצעות חברת יונייטד מדיה.

מחברת מדיה טיקט נמסר כי עלותו של קמפיין מסוג זה בחמישה קניונים לתקופה של שבועיים הינו כ- 45,000 דולר.

תחת הסיסמא "אל תשאירו אותו לבד", מתנהל מרדף חם אחר המילקי – הצרכנים מוצאים עצמם רודפים אחר כפיות וירטואליות שעל הרצפה שלא מפסיקות לנסות להגיע למילקי הקמפיין יופיע בקניון רננים ברעננה, קניון רחובות, גרנד קניון בחיפה, קניון רמת אביב ובסינמה סיטי.

אחרי סדרה ארוכה של מוצרים חדשים שהשיקה שטראוס תחת המותג מילקי, מוכיחה שטראוס שחדשנות יכולה לבוא בצורה של מדיה חדשנית ומפתיעה. על רצפת הקניון יוצרת שטראוס חוויה מפתיעה ומאתגרת בין הצרכנים (בדרך כלל הצעירים שבהם) לבין מילקי.

חברת EyeClick הינה סטארט אפ ישראלי הפועל ברחבי העולם ומציע מערכת המקרינה תמונות דיגיטאליות, אשר נבנו בפורמט פלאש. התמונות הדיגיטאליות יודעות להגיב באמצעות חיישנים לתנועת בני אדם על המשטח, לשנות צורה או גודל, להפעיל אנימציות מגוונות, קול ווידאו, כך שהאדם הופך להיות חלק מן הפרסומת או המשחק האינטראקטיבי. מערכת EyeClick פועלת באמצעות מקרן רב עוצמה במקומות פתוחים או סגורים.

לדברי אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick: "EyeClick מביאה את מהפכת האינטראקטיביות לתחום הפרסום והמדיה. באמצעות המדיה של EyeClick מפרסמים יכולים לתקשר עם קהלי היעד שלהם באופן חוויתי במקומות בהם הם קונים, אוכלים ומבלים ולהעביר להם מסרים בטכנולוגית Rich Interactive Media (מדיה אינטראקטיבית עשירה)"

לדברי אבי בן זיקרי, מנכ"ל מדיה טיקט, קמפיינים ומשחקים וירטואליים המבוצעים באמצעות המדיה החדשה מושכים אליהם תשומת לב רבה בשל האינטראקטיביות שניתן ליצור בכל קמפיין וכן באמצעות האפשרויות האינסופיות לייצור משחקים וירטואליים ואינטראקטיבים, היוצרים שיווק חוויתי ממוקד הפונה למיליוני המבקרים בקניונים מדי חודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר