חגיגה לחובבי החריף: מגשיות צ'ילי של דורות

בחודשים האחרונים ערכו אנשי דורות בדיקות טעימה מקיפות עם נסיינים שהסכימו לטעום רמות שונות של צ'ילי מהנמוכה ביותר ועד לדרגת החריפות הגבוהה

"דורות – מוצרי שום ותיבול" מוציאה מוצר חדש, שישמח את חובבי המזון החריף – מגשיות צ'ילי.

בחודשים האחרונים ערכו אנשי דורות בדיקות טעימה מקיפות עם נסיינים שהסכימו לטעום רמות שונות של צ'ילי מהנמוכה ביותר ועד לדרגת החריפות הגבוהה. בסוף תהליך הפיתוח נבחרה רמת חריפות בינונית – גבוהה, שתענה על טעמם של חובבי הצ'ילי בארץ ובשווקי היעד של דורות בהונגריה, מערב אירופה, דרום אפריקה ובהמשך גם ארצות הברית.

כמו כל מוצרי "דורות", קוביות הצ'ילי הן טבעיות לגמרי, נטולות חומרים משמרים והסידן והוויטמין סי שהצמח עשיר בהם, נשמרים. מגשיות הצ'ילי כוללות 20 קוביות כל אחת, בדומה לכל סדרת מוצרי השום, עשבי התיבול והתערובות הבישול. ניתן להשתמש בכל פעם במספר הקוביות הדרוש ולהחזיר את השאר אל המקפיא. המגשיות נשמרות בהקפאה לתקופה של עד שנתיים וניתן להשתמש בהן בכל עת בתוך דקות ספורות.

בנוסף למאכלים אסייתים ולבישול עממי פיקנטי ניתן להשתמש בקוביות הצ'ילי של דורות להחיות רטבים, להמריץ סלטים, להקפיץ תבשילים ולעורר כל סועד. אפשר לערבב את הצ'ילי עם חמאה ולהשתמש בו כממרח מקורי על פרוסות לחם או עוגיות מלוחות.

הצ'ילי מצטרף לסדרת המגשיות של דורות הכוללת שום כתוש, ג'ינג'ר, בזיליקום, כוסברה, שמיר, פטרוזיליה ותערובות בישול בסגנון צרפתי, אסייתי ואיטלקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר