חגיגה קולינרית בפסטיבל פיאסטה 2006 עם מיטב האוכל הלטיני

סיבה למסיבה לכל חובבי האסאדו, הצ'וריסוס, האמפנדס, המוחיטו והקפיריניה. השנה החליט מפיק הפסטיבל לכבד את שומרי הכשרות, וכל האוכל במתחם הפסטיבל הינו כשר

פסטיבל פיאסטה 2006, הפסטיבל הלטיני הגדול בעולם, שייערך בפעם השנייה ברציפות בפארק הירקון בת"א, בתאריכים 4-6 ביולי, הוא לא רק פסטיבל ריקודים, סדנאות, הופעות, תהלוכות ומוזיקה. בתור פסטיבל תרבות לטינית, מארח "פיאסטה" גם עשרות דוכני אוכל ושתייה בעלי אופי לטיני מובהק, חגיגה קולינרית לחובבי האסאדו, הצ'וריסוס והאמפנדס. השנה הוחלט בהפקת הפסטיבל לכבד את שומרי המסורת, וכך כל האוכל במתחם הפסטיבל הינו כשר.

בין שאר המאכלים הלטיניים בפסטיבל יהיה אפשר למצוא את מתחם פאפאגאיו, שיציעו לאורחי הפסטיבל סוגים שונים של אסאדו. בנוסף, נוכל לאכול צ'וריסוס ואמפנדס ולקנח במוזלי – סלט פירות ברזילאי מטרף. חובבי הקוקטיילים הלטיניים המפורסמים יוכלו ליהנות מקובה ליברה, מוחיטו וקפיריניה, וכמובן מאסאי וגווראנה.

פסטיבל פיאסטה כולל את כל מאפייני התרבות הלטינית ב-3 ימים של קרנבל ססגוני וייחודי (ריקודים, אוכל, אופנה, מופעי ריקוד ומוזיקה, תהלוכות, סדנאות ריקוד ועוד).

מפיק הפסטיבל, איתן אסרף: אומר: "כפסטיבל הלטיני הגדול בעולם, מציע פיאסטה לאורחיו ליהנות מכל טוב המטבח הלטיני. השנה החלטנו לאפשר לכל שומרי הכשרות והמסורת ליהנות מהמבחר הרב מבלי לוודא עשרות פעמים אם הם יכולים לטעום מאכל כלשהו, מאחר והחלטנו שהאוכל שיימכר במתחם יהיה כשר בלבד."

אתר הפסטיבל:
www.layla.co.il/fiesta

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר