חגיגות הדבש 2008 במכוורות ברחבי הארץ

פסטיבל הדבש החמישי, העומד השנה בסימן "מעשיו רק דבש עם תו", יתקיים במהלך החודש שלפני ראש השנה, עם מגוון פעילויות לילדים ולמשפחה בנושא הדבש בין התאריכים 20 באוגוסט ועד ה-20 בספטמבר 2008

לקראת ראש השנה, ענף הדבש והמכוורות פותחים דלת לעולמם של הדבוראים ויצרני הדבש. פסטיבל הדבש החמישי, העומד השנה בסימן "מעשיו רק דבש עם תו", יתקיים במהלך החודש שלפני ראש השנה, עם מגוון פעילויות לילדים ולמשפחה בנושא הדבש בין התאריכים 20 באוגוסט ועד ה-20 בספטמבר 2008. הפעילויות יתקיימו ברחבי הארץ, מהצפון ועד לדרום, במכוורות פתוחות לציבור, מרכזי מבקרים, מכוורות בוטיק ומשקים חקלאים. במסגרת הביקור יחשפו הבאים לדבש איכות ישראלי שמסומן עם תו איכות שנבדק ופוקח על ידי מועצת הדבש.

המכוורות הפתוחות יערכו סיורים מודרכים חווייתיים לכל המשפחה בנושא הדבש. סרט קצר על חיי הדבורה והדבוראי יסביר כיצד מגדלים דבורים ומהם כלי העבודה של הדבוראי וציוד המכוורות מאז ועד היום. בנוסף, יתקיימו צפייה בכוורות שקופות, רדייה עצמית של דבש, ביקור בבית אריזת הדבש והדגמת תהליך הפקת הדבש מאיסוף הצוף ועד הגעת הדבש לצנצנת. הילדים ייהנו בנוסף מפעילויות ופינות יצירה בדבש, הכנת נרות מדונג יחד עם ביקור בביתן הדבורים ובמוזיאון הדבש לצד טעימות דבש ישראלי.



פסטיבל הדבש 2008, 20 באוגוסט – 20 בספטמבר
במכוורות ברחבי הארץ
לפרטים נוספים – www.honey.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר