חגיגת קיץ 2021 של NESPRESSO

Nespresso מציעה בקיץ 2021 הלוהט (וטראמפ לא האמין כי יש מהפכת אקלים) חגיגת קפה קרה במיוחד שתרענן את מזג האוויר והאווירה: קפסולות קפה קר חדשות, ערכת קיץ, חנות פופ-אפ דיגיטלית

חדש – קפסולות טרופיות קיציות

הקיץ, בנוסף לקפסולות הקפה הקר הקיימות Nespresso, מוצעת גם תערובת קפה קר חדשה: Barista Creations for Ice בטעם קוקוס. תערובת הקפה החדשה (100% ערביקה) עשירה בניחוח קרמל, בטעם קוקוס ונגיעות וניל. טעם הקוקוס משתלב היטב עם הארומה העדינה של פולי הערביקה שבתערובת (ארצות מקור: ברזיל, אתיופיה, ומדינות נוספות). הצעת שתייה: הוסיפו 230 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 230 מ"ל קפה (1 קפסולה) וחלב לפי הטעם.

התערובת החדשה תשווק במהדורה מוגבלת, ומתאימה למכונות ORIGINAL ו- VERTUO. הקפסולה החדשה מצטרפת לסדרת הקפה הקר Barista Creations for Ice אשר פותחה על ידי מומחי הבאריסטה של החברה כדי שתתאים במיוחד למזיגה על קרח.

חוגגים את הקיץ עם Nespresso

בנוסף מציעה Nespresso ערכת קפה קיץ חדשה הכוללת מכונת קפה VERTUO, חמישה שרוולי קפסולות קפה קר, מארז סירופים של מותג מונין, מגבת חוף מ-100% חומרים ממוחזרים, בקבוק זכוכית רב פעמי עם מגן קור, ושלישיית מגשי קרח.

חדש: בוטיק פופ-אפ בתלת ממד לחוויית קפה מהבית

חידוש נוסף של Nespresso: בוטיק מקוון אשר יספק חוויות ללקוחות – החל מאזור ייחודי של נבחרת המשפיענים של המותג, בהם אגם רודברג, עוז זהבי, קרן אגם ועוד, אשר ימליצו על המוצרים האהובים עליהם, ועד אזור סודי בו ניתן יהיה להשתתף בפעילות נושאת פרסים. כדי להשתתף בפעילות צריך להזין קוד סודי שניתן לגלות אותו על ידי איתור קפסולת הזהב ברחבי הבוטיק המקנה רמזים לקוד. באזור הסודי ניתן יהיה לזכות במתנה מתוך הקולקציה של יזמית הדיגיטל קיארה פראני, אשר חברה למותג נספרסו בשיתוף פעולה חדש.

ניתן להיכנס לבוטיק הדיגיטלי מעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של נספרסו:  לינק לבוטיק הוירטואלי

מחיר שרוול קפסולות קפה של Barista Creations for Ice  +המהדורה המוגבלת בטעם קוקוס  למכונת ORIGINAL25.50 ₪

מחיר שרוול קפסולות קפה של + Barista Creations for Ice +המהדורה המוגבלת בטעם קוקוס למכונת VERTUO 27.50 ₪

מידע נוסף באתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר