חג האילנות בצוק מנרה

חשיפת שביל "החורש הצפוני" בשיתוף עם קק"ל וילדי כתה א' מקרית שמונה. מסלול מדהים ביופיו לכל המשפחה. יום חמישי 24.1.08 בשעה 10:00

בצוק מנרה חוגגים את ט"ו בשבט בחנוכתו של שביל החורש הצפוני בשיתוף עם קק"ל, ביום חמישי 24/1/08 בשעה 10:00. השביל נפרץ על ידי קק"ל בסיועו של חיל האוויר, כתרומה לצוק מנרה לאור הנזקים שנגרמו לאתר במלחמה.

שביל החורש הצפוני הינו מסלול מעגלי שאורכו כ-400 מטר, אשר מתאים לטיול משפחתי נעים וידידותי. לאורך השביל ייהנו המטיילים במגוון צמחייה וחורש טבעי, ליד כל עץ ושיח ימתין למבקרים "כרטיס ביקור" קצר אשר ייתן הסבר על כל הצמחייה הייחודית לאזור.

האירוע יתקיים בנוכחות תלמידי כיתה א' מבית ספר יסודי בקריית שמונה, אשר יחנכו את השביל בצעדה מלווה בשירה. במרכז האירוע: מסלול מזמר עם מדריך מומחה אשר ינחה את הצעדה, ישיר שירי ט"ו בשבט, יחלק שירונים, ויעשה כייף.
חשיפת השביל תלווה בהפעלות יצירה מיוחדות לט"ו בשבט לכל המשפחה, ובמקביל ימשיכו לפעול האטרקציות של צוק מנרה.

צוק מנרה מציע מגוון אטרקציות וחוויות לכל גיל, שבמרכזן הרכבל הארוך ביותר בישראל שאורכו 1,900 מטר. הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה עד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי, כאשר הנופים הנפרשים במעלה הרכס מעניקים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. 12 הקרוניות עולות ויורדות בעת ובעונה אחת לגובה של 750 מ'. הנסיעה המתאימה לכל גיל.

בנוסף: קיר טיפוס מלאכותי המתנשא לגובה 13 מטר, המאפשר טיפוס בשני מסלולים מקבילים. הטיפוס מאובטח על ידי חבל ומדריך מוסמך,
סיור מודרך בחורש עם תצפית נוף ושפע פעילויות בבית הילד – מתחם ג'מבורי מקורה לקטנטנים, הפעלות יצירה באווירת החג , מספר סיפורים בחורש.

פתוח 7 ימים בשבוע, אמצע שבוע 11:00-16:00, סוף שבוע 9:30-16:00
מחיר כניסה (תשלום מגיל 3, המחיר כולל שימוש ברכבל):
אמצע השבוע: 49 ₪
סופ"ש: 59 ₪
מחיר קפיצה בטרמפולינה: 25 ₪
מחיר נסיעה ברכבת הרים: 25 ₪

לפרטים נוספים: טל. 04-6905830
www.cliff.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר