חדשות הבשר: פאפאגיו מציגה תפריט חדש, טעים וידידותי בימים של מיתון

למרות העובדה שבעלי הרשת אינם מצהירים על כך, נדמה שהתפריט החדש יהיה ידידותי יותר בימי המיתון ההולך ומחריף, שכן המנות החדשות שנכנסו לרשת מציעות ארוחות גדולות במחיר קטן

גם כאשר התותחים רועמים אנחנו צריכים לאכול, וכך, בתוך המלחמה מתנהלת בדרום, השיקה רשת פאפאגאיו את תפריט הערב החדש שלה.

למרות העובדה שבעלי הרשת אינם מצהירים על כך, נדמה שהתפריט החדש יהיה ידידותי יותר בימי המיתון ההולך ומחריף, שכן המנות החדשות שנכנסו לרשת מציעות ארוחות גדולות במחיר קטן.

התפריט ממשיך להציע את חווית השיפוד הרץ, או אספטו קוהידו. כלומר, משלמים מחיר קבוע אך מזמינים כמה בשר שאתם רוצים ויכולים לאכול. אחת המנות בתפריט המיוחד הזה היא נתח קצבים. מדובר ב-800 גרם בשר המגיעים לשולחן על גבי שיפודי ענק, ויכולים לספק תאבון של 3-4 אנשים, לפני המנה הבאה כמובן. רק דעו שהבשר עלול להיות מעט יבש במקומות מסוימים (195 ₪).

מנה אפשרית אחרת היא המנה הזוגית. תמורת 220 ₪ מגיעה לשולחן כמנה ראשונה, קארפצ'יו, סלטים ולחם, וכמנה עיקרית פלטה חמה ועליה מבחר בשרים – סינטה, אנטריקוט, קבב ועוף – עשויים היטב. עוד צ'יפס כתוספת, ולא בטוח שיישאר מקום לקינוח.

לתפריט החדש מצטרפות כאמור מנות זולות יותר, כגון ספרינג רול קרנה – עלי סיגר פריכים במילוי בקר ושעועית שחורה ברוטב שזיפים ויין אדום (28 ₪) במנות הראשונות; או פאצ'יאה דה סינטה – נתחי סינטה במשרה תבלינים על לחם קלוי עם איולי פיקנטי
(49 ₪) במנות העיקריות.

גולת הכותרת של התפריט היא ללא ספק מנת המבורגר החדשה, המבורגר פאפאגאיו 300 גרם, המוגש על גבי לחמניה פתוחה עם ירקות וצ'יפס, וכן גואקמולי ברזילאי. הוסיפו לזה כמה סלטים כמנה ראשונה ולחם, שלמו 49 שקלים, והרי לכם ארוחה משביעה במחיר שפוי. והכי חשוב, טעימה במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר