חדשות השוקולד: לואקר בטבלאות ממולא בוופל, וחטיף גרדנה שוקולד לבן

טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים
לואקר היא חברה איטלקית מדרום טירול, המייצרת וופלים, שוקולד ומוצרים נלווים. נגזרים, שהוקמה ב- 1926 כחברה משפחתית על ידי אלפונס לואקר. מפעלי הייצור ממוקמים באיטליה ואוסטריה, ומוצריה נמכרים ברחבי העולם, כולל בישראל – באמצעות היבואנית ליימן שליסל

מותג לואקר מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד עם טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים, המצטרפת לסדרת השוקולדים של החברה, הכוללת שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך, שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל לואקר פריך, שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך, ושוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל לואקר פריך. טבלאות השוקולד מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים של החברה, ומכילות רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים

המחיר 8.90 ₪  לטבלה של 85 גרם. כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל. בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד לבן
וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד לבן

חטיף גרדנה – וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד לבן

לואקר גם מרחיבה את המוצרים המשווקים בסדרת הוופלים המצופים שוקולד לבן, עם חטיף וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז עשיר ובציפוי שוקולד לבן בעל מתיקות מעודנת. כל חטיף במשקל 38 גרם, פרוס לביסוני וופל. לא מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים וללא שומן טראנס.

המחיר לאריזת 38 גרם 4.90 ₪. כשר חלבי בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

סדרת חטיפי השוקולד האישיים במשקל 55 גרם כל אחד
סדרת חטיפי השוקולד האישיים במשקל 55 גרם כל אחד

סדרת חטיפי שוקולד אישיים ב-5 טעמים

עוד התרחבות של לואקר בתחום השוקולד, עם סדרת חטיפי השוקולד האישיים במשקל 55 גרם כל אחד,  עשויים שוקולד משובח בשילוב וופל פריך וקרם מסוגים שונים. בסדרה חמישה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל פריך; שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל פריך; שוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל פריך; שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל פריך; שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז וופל פריך ואגוזי לוז קצוצים.

כמו כל מוצרי לואקר, גם חטיפי השוקולד האישיים מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים של החברה, ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים

המחיר 6.90 ₪ לחטיף. להשיג ברשתות השיווק, אצל הקמעונאים ובחנויות המובחרות. כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל. בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

לואקר קואדרטיני טירמיסו – שדרגו את הטעם והאריזה
לואקר קואדרטיני טירמיסו – שדרגו את הטעם והאריזה

לואקר קואדרטיני טירמיסו – עכשיו בטעם משופר ובאריזה חדשה

מותג לואקר מחדש: קוביות וופל קואדרטיני עכשיו בטעם טירמיסו משופר ובאריזה חדשה ומעודכנת. המוצר מכיל רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

מחיר שקית המכילה 220 גרם: 14.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאים, הקיוסקים ובנקודות המכירה.

 

 

 

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר