חדשות מתוקות בעולם השוקולד: טבלאות KitKat ו- COCOA WAFER של Ritter Sport

על פי הערכות הישראלים צורכים 28 אלף טון שוקולד בשנה, שהם בממוצע 3.5 ק"ג שוקולד למשק בית. בחורף הצריכה עולה ב-18%

ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה והמשווקת של חטיפי נסטלה, מרחיבה את פעילותו של מותג קיטקט (KitKat) שנכנס לקטגוריית טבלאות השוקולד עם קיטקט סנסס (Kitkat Senses) – טבלאות של אצבעות השוקולד בסדרה חורפית שכוללת שני טעמים חדשים: דאבל שוקולד (שוקולד חלב ושוקולד מריר), וקרמל-קפוצ'ינו. קטגוריית טבלאות השוקולד בישראל נאמדת ב- 501 מיליון שקל בשנה ונמצאת בגידול של 3.4% (על פי נתוני סטורנקסט). לפלח טבלאות השוקולד הממולאות או עם תוספות יש 20% אחוזים מהקטגוריה.

מחיר טבלה במשקל 112 גרם: 7.90-8.90 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק. כשר-חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל ללא חשש חדש, בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

עוד הודיעה לימן שליסל כי היא מרחיבה את משפחת שוקולד Ritter Sport שהיא מייבאת ומשווקת בישראל, עם טעם חדש: COCOA WAFER –  שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קקאו, וופל פריך ופתיתי אורז; עשיר בטעמים ובעל מתיקות מעודנת, כשהשילוב בין קרם הקקאו, פתיתי האורז והוופל מספק חוויה מלאה בשוקולד עשיר.

השוקולד החדש של Ritter Sport מצטרף לסדרה הצבעונית  של המותג המציע טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות בקולקציה המונה 11 טעמים נוספים ובהם: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים, שוקולד לבן מעולה עם שברי אגוזים ואורז תפוח, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה 73% מוצקי קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים ושברי עוגיות ושוקולד חלב מעולה ממולא קרם קרמל.

המחיר 8.9 ₪. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר