חדשים בסדרת אסטייט של תשבי: פינו נואר ושיראז מבציר 2007

תשבי אסטייט היא סדרת יינות הפרימיום של היקב. היינות שבסדרה רכים, עדינים ושופעים טעמים וניחוחות בזכות ענבים זניים אציליים מאזורי גידול נבחרים המיועדים לסדרת הפרימיום אסטייט וספשל ריזרב, כדוגמה זכרון יעקב, גוש עציון, כרם בן זמרה ושדה בוקר

יקב תשבי מוציא לשוק שני יינות חדשים מהסדרה הגבוהה שלו – אסטייט: פינו נואר ושיראז מבציר 2007.

פינו נואר 2007
יין אדום שהופק מענבי פינו נואר מהכרמים שבהרי גוש עציון. הענבים נבצרו בשעות בוקר מוקדמות באופן ידני בתקופת הבציר המאוחרת. היין עבר תסיסה ראשונית במכלי נירוסטה בטמפרטורה של 22-28 מעלות צלזיוס, והמשיך בתסיסה משנית עוד כשלושה חודשים בחביות עץ צרפתיות של 300 ליטר.
גולן תשבי, יינו היקב, מזכיר לנו כי פינו נואר הוא זן עדין ואלגנטי שמשלב את ארומת האדום בשילוב טעמי ועידון היין הלבן.
לדברי גולן, 2007 הייתה שנת הבציר המוצלחת ביותר מכל שנות בציר הפינו נואר של היקב עד כה. היין ניכר בניחוחות בשלים של תותים, דובדבנים ושזיפים ושל פולי קפה ומוקה שמוצו מחביות עץ האלון בהן התיישן היין.
המרקם הקטיפתי מספק איזון בין החך והאף. ניתן ליהנות מהיין בפני עצמו או בליווי ארוחות אלגנטיות.
מחיר מומלץ: כ- 85 ₪

שיראז 2007
יין אדום יבש שהופק מ-100% ענבי שיראז מזכרון יעקב. יוצר מהמיץ הראשוני והאיכותי של הענבים, וכן מתוצרי הסחיטה העדינה, עבר תסיסה הדרגתית ומבוקרת במשך שנה, כאשר מתוך זמן זה היין שהה שבועיים עם הקליפות.
"השיראז 2007 מוצלח במיוחד משום שנבצר מכרם צעיר, בן שנה, מה שמאשש את הסברה שלא רק כרם מבוגר יודע להפיק ענבים משובחים וליצור יין טוב באמת", אומר גולן תשבי. ,מדובר ביין עשיר וקטיפתי, בעל ארומות וטעמים של פירות אדומים כגון פטל, דובדבנים ושזיפים, וכן טעמים של טופי מתוק, פולי קפה ומוקה".
היין התיישן בחביות עץ אמריקאי במשך כ- 12 חודשים ובוקבק ללא סינון או הצללה. בעל גוף מלא ועשיר שיוכיח את איכותו במהלך השנים הבאות.
מחיר מומלץ: 85 ₪

תשבי אסטייט היא סדרת יינות הפרימיום של היקב. היינות שבסדרה רכים, עדינים ושופעים טעמים וניחוחות בזכות ענבים זניים אציליים מאזורי גידול נבחרים המיועדים לסדרת הפרימיום אסטייט וספשל ריזרב, כדוגמה זכרון יעקב, גוש עציון, כרם בן זמרה ושדה בוקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר