חדשים בסדרת יוגב של יקב בנימינה: יוגב קברנה מרלו ויוגב קברנה שיראז 2006

"יוגב" היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה והערכה לכורמים וליוגבים של יקב בנימינה, אשר עושים ימים כלילות על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר. בדומה ליינות אחרים של הסדרה, גם הפעם מופיעים שמות הכורמים על התווית האחורית של היין, מתוך מטרה לחזק את הכרה וההוקרה לפועלם הרב של העובדים

לקראת ראש השנה מציג יקב בנימינה את שני היינות האדומים החדשים של סדרת יוגב: קברנה סוביניון מרלו וקברנה סוביניון שיראז, שניהם מבציר 2006.

סדרת יוגב ממשיכה להוביל כיום את המהפך התדמיתי של יקב בנימינה, שחוזק בשנה האחרונה על ידי סדרת אבני החושן.
אומר אילן חסון, מנכ"ל היקב: "יקב בנימינה שם לו למטרה להעניק לצרכן את התמורה הטובה ביותר עבור כספו. חשיפת סדרה זו, מוכיחה כי אכן היקב עומד במטרות שהציב לעצמו. היינות האיכותיים מסדרת "יוגב", שעל יצירתם מנצח היינן הראשי של היקב – ששון בן אהרון, הצליחו להרחיב את פעילותו של היקב בצורה משמעותית בקרב צרכני וחובבי יין, המבקרים במסעדות ובחנויות היין ברחבי הארץ".

יינות היוגב רוזה (קברנה זינפנדל) והיוגב הלבן (סוביניון בלאן שרדונה) , הוצגו במרץ השנה, ואילו עכשיו מוצגים הקברנה מרלו והקברנה שיראז מבציר 2006.

יוגב קברנה מרלו
קברנה סוביניון (50%) מהכרם של אלי היימן בכרמי יוסף. מרלו (50%) מהכרם של דרור אלירז במושב לכיש. לאחר הפרדת השזרות מן האשכולות עבר כל אחד מהיינות תסיסה במשך שבועיים בנוכחות הקליפות לפני הסחיטה. לאחר הסחיטה עברו היינות התיישנות בחביות עץ אלון למשך 8 חודשים. בתום תקופת ההתיישנות נבנתה התערובת הסופית ממנה מורכב היין.
היין חושף ארומות פרי אופייניות הרומזות לפרי אדום ומתובלות בקורטוב של ניחוחות ירוקים, והוא בעל גוף בינוני, מורכב ועשיר בטעמים.
מחיר לצרכן 55 שקל.
להשיג בחנויות היין המובחרות.

יוגב קברנה שיראז
שיראז (50%) מהכרם של יוסי ארבסמן בכפר קיש, קברנה סוביניון (50%) מהכרם של צבי שוסיוב בכרמי יוסף. הענבים נבצרו כל זן בנפרד ועברו תסיסה בנוכחות הקליפות במשך שבועיים בטרם נסחטו. לאחר התסיסה עברו היינות לחביות עץ אלון למשך 8 חודשים. בתום תקופת ההתיישנות נבנתה התערובת הסופית ממנה מורכב היין.
היין בעל ארומת פרי אופיינית הרומזת לפירות יער, עם הופעה על רקע אלגנטי של עץ אלון ומעט וניל. מוכן לשתיה כיום ויישמר היטב במהלך שלוש השנים הקרובות.
מחיר לצרכן 59 שקל.
להשיג בחנויות היין המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר