חדשים מאווא קפה איכות: קפה קינוחים הלסינקי וקפה אורגני

חברת אווא קפה איכות מציגה את תערובת הקפה הלסינקי, עליו אמרו טועמיו: מסתורי כמו שיקוי הודי. חזק כמו קפה מזרחי. טעים כמו ממתק נחשק. במקביל חודרת אווא לתחום הקפה האורגני, הטרנד הבא של עולם הקפה, המשתלב בגל המגמה הירוקה

חברת אווא קפה איכות מציגה את תערובת הקפה הלסינקי, עליו אמרו טועמיו: מסתורי כמו שיקוי הודי. חזק כמו קפה מזרחי. טעים כמו ממתק נחשק.

"את ההשראה לתערובת זו קיבלתי מחבר למקצוע, רוברט פאולינג
מ- Robert's Coffee שבהלסינקי בירת פינלנד", מספר מיכה ריינר, מנכ"ל אווא קפה איכות, מומחה עולמי לקפה ומי שפיתח את התערובת. "בפינלד משווק פאולינג תערובת דומה בעונת חג המולד בקרב אלפי אוהדי קפה הפילטר. אנו "אזרחנו" את ה"הלסינקי"- כך קראנו לו כרמז למוצאו – והוספנו לו תערובת של תבלינים מיוחדים שמזכירים את ניחוחות המזרח ואת מרקם הקפה המדברי האקזוטי שהבדואים מגישים לאורחיהם".

ההלסינקי עשוי מפולי קפה ערביקה משובחים מחמישה אזורי גידול שונים בקריביים, דרום מזרח אפריקה ודרום מזרח אסיה. תערובת זו יוצרת את בסיס טעם הקפה, ועליה נוספו תבלינים שונים והל.
כדרכו של קפה משובח, שיטת הכנתו והגשתו חשובה לא פחות מהרכבו. את קפה הלסינקי מכינים כמו קפה טורקי, בפינג'אן.

במקביל חודרת אווא לתחום הקפה האורגני, הטרנד הבא של עולם הקפה, המשתלב בגל המגמה הירוקה, עם קפה אורגני איכותי ובריא, שאינו מטופל בחומרי הדברה, וגם מצטיין בארומה משובחת.

הקפה האורגני של "אווא קפה איכות" נמצא בפיקוח צמוד של "אגריאור- ארגון החקלאות האורגנית בישראל", אשר מבטיח שהקפה שנבחר לתערובת אכן זכה לטיפול אורגני לכל אורך הדרך.

לדברי מיכהל ריינר, מנכ"ל החברה: "מיקום מטעי הקפה האורגני הייחודי נבחר על פי קרבתו למקורות מים נקיים במיוחד וקרקע נקייה משאריות חומרי הדברה מלאכותיים. גם קרבה למקומות גידול טבעיים כגון יערות הגשם בהם קיים איזון אקולוגי, מסייעת לבחירת מיקום המטעים. משהחל החקלאי בטיפוח המטע האורגני, עליו להעמיד את כל מערכת הייצור שלו לפיקוח של אחד הגופים הבינלאומיים שהוסמכו לכך.
ביקרתי באחת מחוות אלו בברזיל, ועל אף אווירת הכפר הלא פורמלית בה, אי אפשר היה להתעלם מההקפדה היתרה של שמירת איכות הסביבה".

ספל הקפה האורגני של אווא מאוזן בטעמיו, ומותיר בפה טעם מתקתק עם סימני פרי רעננים. הקפה ניחן בטעם שיורי (הטעם שנותר בפה לאחר הלגימה) נעים המזכיר שוקולד, ובגרסת האספרסו מתכסה בקרמה עשירה.
במסגרת השקת הקפה האורגני חתמה אווא על הסכם עם "הרדוף", חברה-בת של "תנובה" לייצור קפה אורגני תחת המותג "הרדוף", הנמכר ברשתות השיווק הגדולות ומוכר לחובבי מזון הבריאות.


אווא קפה איכות, יצרנית מותגי קפה מובילים בישראל, פועלת מחיפה ובפריסה ארצית למעלה מ-60 שנה, ומתמחה ביבוא וקלייה של קפה ייחודי (Specialty Coffee) עבור אספרסו – ברים מקצועיים ורשתות בתי קפה, מהמובילים בישראל.
בין לקוחותיה: "רולדין", "אילנס'", "גרג", "מנדרין", "קפה נטו" "לחם ארז" ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר