חדשים מיקבי כרמל – שניים מהסדרה אזורית ואחד כרם

הענבים המשמשים להפקת היינות השונים בסדרת הכרם נבצרים מכרם יחידני (Single Vineyard) ומכאן שמה. מתוך אזורי היין המצטיינים של ישראל, בודדו כרמים ייחודיים, יוצאי דופן בטיבם והוענק להם יחס מיוחד גם בכרם ולאחר מכן ביקב

יוהנסברג ריזלינג גליל עליון 2005 מהסדרה האזורית
יקבי כרמל מרחיבים את הסדרה האזורית עם יין חדש – יוהנסברג ריזלינג גליל עליון 2005.
זהו יין לבן חצי יבש, הופק מענבי יוהנסברג ריזלינג מהגליל העליון שנבצרו בבציר לילי בסוף חודש ספטמבר. התירוש תסס במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים, והמשיך להתיישן במיכלי נירוסטה. היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של פריחת הדרים, תפוח עץ ירוק וליים. היין בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת.
היין מתאים למנות מהמטבח האסיאתי, סלמון מעושן, שוקרוט, ועגל צלוי.
יוהנסברג ריזלינג גליל עליון 2005 ישווק בחנויות היין המקצועיות, במסעדות, ובבתי מלון.
מחיר מומלץ לצרכן: 46 ₪

רכס לבן גליל עליון 2005 מהסדרה האזורית
רכס לבן גליל עליון 2005 הנו יין לבן גנרי, שהופק מענבי שרדונה (50%), סוביניון בלאן (40%), וגוורצטרמינר (10%) שנבצרו בכרמים באזור הגליל העליון. היין הותסס במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה לשמירת האופי הארומטי של הענבים.
זהו יין קליל המתאפיין בניחוח פירותי ופרחוני, עם אחוזי אלכוהול נמוכים. היין מתאים לקיץ, יכול לשמש כאפריטיף, ומלווה לארוחות קלות.
רכס הלבן גליל עליון 2005 ניתן להשיג במסעדות מובילות ובבתי המלון.
מחיר מומלץ (כאינדיקציה, מאחר שלא משווק בחנויות): 39 ₪

הסדרה האזורית של כרמל הנה סדרת יינות ייחודיים משובחים המייצגים את מיטב אזורי היין של ישראל. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים של אזורי הגידול.
יקבי כרמל ממשיכים להרחיב את הסדרה האזורית, ובחודשים הקרובים יתווספו לסדרה יינות חדשים מזנים ייחודיים. יינות הסדרה האזורית זכו בשתי מדליות זהב ומדליית ארד בתחרות אשכול הזהב 2006: מדליות זהב למרלו גליל עליון 2003 ולקברנה-שיראז גליל עליון 2004, ומדליית ארד ליוהנסברג ריזלינג גליל עליון 2005.
תוויות בקבוקי היין מ"הסדרה האזורית" בולטות בייחודן כאשר על כל בקבוק מופיע איור שונה של בעל חיים ארץ ישראלי.


קברנה סוביניון כרם זרעית 2003 מסדרת כרם – סדרת הדגל של יקבי כרמל
קברנה סוביניון כרם זרעית 2003 מופק מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם זרעית הממוקם בחלק הצפוני של עמק קדש בגליל העליון. היין התבגר במשך 16 חודשים בחביות עץ אלון מצרפת.
היין בעל גוון סגול עמוק וארומות של שזיף שחור, קסיס ומרווה. היין בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. קברנה קלאסי וגדוש בעל פוטנציאל התיישנות.
היין מתאים למנות כגון תבשילי קדרה, אומצות, וצלעות טלה.
הייננים של קברנה סוביניון כרם זרעית 2003 הם חיים וכטנהיים וסם סורוקה.

הענבים המשמשים להפקת היינות השונים בסדרת הכרם נבצרים מכרם יחידני
(Single Vineyard) ומכאן שמה. מתוך אזורי היין המצטיינים של ישראל, בודדו כרמים ייחודיים, יוצאי דופן בטיבם והוענק להם יחס מיוחד גם בכרם ולאחר מכן ביקב.
ליקבי כרמל כרמים הפזורים בכל רחבי הארץ – מהישוב שעל שבצפון רמת הגולן, דרך הגליל העליון והתחתון, זיכרון יעקב, מבואות והרי ירושלים, ועד רמת ערד שבנגב. עובדה זו, יחד עם הידע המקצועי והניסיון רב השנים מאפשרים לאתר את הכרמים הטובים ביותר בארץ ולהשיק באופן בלעדי סדרה זו. בסדרה יינות זניים המביאים לידי ביטוי את האיכויות והאופי יוצאי הדופן של הכרם ושל הייננים אשר הפיקו את היין והחתומים על התווית.

מחיר מומלץ: 99 ₪
להשיג בחנויות יין מקצועיות, מסעדות מובילות, ובתי מלון

www.carmelwines.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר