חדשים מיקבי ציון: יינות ארז ותדהר מבציר 2007

סדרת "ארז": מרלו 2007, פטיט סירה-מרלו 2007 , קברנה סוביניון 2007, קברנה סוביניון-מרלו 2007; סדרת "תדהר": קברנה סוביניון 2007

יקבי ציון, היקב הותיק ביותר בישראל, מציע לקראת ראש השנה את יינות היקב בציר 2007 מסדרות "ארז" ו"תדהר". 

יוסי שור, סמנכ"ל השיווק של יקבי ציון, אומר: "ביינות בציר 2007 ביקשנו לבטא את הפירותיות, תוך שמירת רעננות וטריות היין בתהליכים קצרים ומבוקרים מהכרם ועד הבקבוק. יינות יקב ציון מוצעים לצרכן לשולחן החג במחיר שווה לכל נפש, ומהווים תמורה הולמת למחיר".

סדרת ארז 2007
סדרת יינות שמקורותיה בכרמים הבוגרים של היקב. היינות שהו במשך 10 חודשים בחביות עץ אלון. הפרי מודגש בתוספת התיבול המגיע מהחבית. היינות מוכנים לשתייה.
מקור היינות והזנים מאזורי גידול בגליל, בשפלת יהודה ובהרי ירושלים.

ארז מרלו 2007
הכרמים בכפר תבור. 85% ענבי מרלו, 9% ענבי קברנה סוביניון, ו- 6% ענבי פטיט סירה.
היין אדום יבש, בעל צבע אדום בורדו עמוק עם ארומה עשירה של פירות שחורים מצומקים, תות עץ בשל ועץ אלון עם אגוז קלוי ופלפל ירוק ברקע. טעמו של היין עגול ורך עם סיומת נעימה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 10 חודשים.

ארז פטיט סירה-מרלו 2007
הכרמים ברם און וכפר תבור. 60% ענבי פטיט סירה, ו- 40% ענבי מרלו. יין אדום יבש בעל גוף מלא וצבע אדום סגול עמוק.
בארומה של היין מורגשים צימוקים שחורים, סיגליות, אקליפטוס וגרגירי יער בשלים מאוד, טעם קטיפתי עשיר עם סיומת ארוכה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 10 חודשים.

ארז קברנה סוביניון 2007
הכרמים ברם און, כפר תבור. 85% ענבי קברנה סוביניון, 10% ענבי מרלו, ו- 5% ענבי פטיט סירה.
יין אדום יבש בעל צבע אדום בורדו כהה צלול. בארומה בולטים פירות אדומים, מנטה, עץ אלון לא קלוי ועלי טבק. היין בעל גוף מלא וטעם מורכב, פירותי עם חומציות רעננה וסיומת ארוכה.
היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות במשך 10 חודשים. היין טוב לשתייה כעת, אך ימשיך להשתבח מספר שנים נוספות.

ארז קברנה סוביניון-מרלו 2007
כרמים ברם און וכפר תבור. 55% ענבי קברנה סוביניון, 40% ענבי מרלו, ו- 5% ענבי פטיט סירה.
יין אדום יבש בעל צבע אדום מרוכז עם גוון סגול בוהק. היין מבטא את השילוב בין הזנים האציליים, בעל ניחוח של גרגירי יער ושוקולד מריר המתובלים בעישון וקליה. טעמו של היין מורכב וארוך. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות במשך 10 חודשים.

מחיר לצרכן: 49 ש"ח (כל היינות בסדרה)

סדרת "תדהר" 
סדרת יינות צעירים, בעלי פירותיות מובהקת. התוצאה: יין טרי ועכשווי, במיטבו בשנה הקרובה. מומלץ לשתות כשהם מצוננים קלות (בעיקר בקיץ).

תדהר קברנה סוביניון 2007 
מכרמים בגליל התחתון ושפלת יהודה. 85% קברנה סוביניון, 12% מרלו, 3% פטיט סירה.
יין אדום יבש אלגנטי. בעל צבע אדום בורדו, ארומה עדינה ומורכבת של פירות אדומים בשלים, עץ אלון מעושן, אדמה ושורשים. היין בעל טעם פירותי מתובל עם חומציות מאוזנת וסיומת ארוכה.
מחיר לצרכן: 35 ₪

יינות שתי הסדרות יימצאו לקראת החג ב – 100 נקודות מכירה בפריסה ארצית, ביניהן בית המשקאות של נפתלי, ג'וני בכרם, שר המשקאות, רשת חנויות טיב טעם, המרתף של רוזנר, דרך היין, אבי בן, בית המשקאות של שחר, סיגר ויין, בית הטבק והיין, משקאות ת"א, מרכז המכירות החדש של הסקוטית, WINE DEPOT, שירת היין, חמרא טבא,י ין ישמח, פיופ, משקאות הצומת, המשמח, משקאות הגריפס.

יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר