חדשים מתלמה: ברנפלקס באריזה ומתכון חדשים וחטיפי שוגי מוקטנים

הדגנים עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים בשמירה על המשקל ואורח חיים בריא. תלמה מרחיבה גם את סדרת חטיפי הדגנים לילדים, עם מאגדת חטיפי מיני המיועדת לצריכה עם חברים

תלמה מקבוצת יוניליוור, הפעילה בשוק הדגנים בישראל, מחזירה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה, במתכון משופר ואריזה חדשה.
ברנפלקס, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, מהווה מקור לסיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע לאורך זמן ,ובכך מסייעים בהפחתת המשקל ותורמים לפעילות סדירה של תהליך העיכול.
ברנפלקס שומר על טעם ופריכות, עם שילוב בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחר בריאות והמעוניין בשמירה על המשקל.
אורנה לוי, דיטאנית ראשית יוניליוור ישראל, אומרת: "פחמימות מורכבות מהוות חלק מרכיבי התזונה העיקריים החיוניים לגופנו. יתרונם העיקרי בכך שהן מתפרקות באופן איטי ומבוקר בגופנו וטעמן אינו מתוק. סיבים תזונתיים הם חלק מהפחמימות, ברובם ללא ערך קלורי והם חיוניים לאורח חיים בריא. ההמלצה היומית לצריכת סיבים תזונתיים עומדת על כ-23-35 גרם. תפריט המבוסס על פחמימות מורכבות מאופיין במאכלים עשירים בסיבים תזונתיים, כמו לחם מלא קרקרים מלאים, אורז מלא או דגנים מלאים כגון מנת ברנפלקס, המכילה קרוב ל- 24 גרם סיבים".
סדרת ברנפלקס תלמה כוללת שלושה מוצרים עשירים בסיבים תזונתיים: ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר וברנפלקס בכשרות בד"צ .
מחיר מומלץ 19.99 ₪ לאריזה במשקל 500 גרם.

סדרת חטיפים לילדים בפורמט מיני תחת המותג שוגי
תלמה מרחיבה גם את סדרת חטיפי הדגנים לילדים, עם מאגדת חטיפי מיני המיועדת לצריכה עם חברים.
החטיפים בגרסת מיני, מוצעים בשני הטעמים שלדברי החברה הנם האהובים ביותר על ילדים – שוגי קורנפלקס ושוגי וקורנפלקס בציפוי שוקולד, במאגדת במשקל 180 גרם.
החטיפים מוצעים במארזים המכילים 11 – 13 יחידות במשקל כולל של 180 גרם במחיר מומלץ של 17.99 ₪.
חטיפי המיני מצטרפים לסדרה הקיימת של חטיפי דגנים לילדים הכוללת 8 מוצרים המציעים בין היתר מגוון יתרונות תזונתיים כדוגמת סידן כמו בחצי כוס חלב, 7 ויטמינים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר