חדש בגוליבר: פינת המבצעים של אל על

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, אתר גוליבר מחובר ישירות לחברת אל על ומעודכן באשר למספר המקומות בטיסות. "מי שמעוניין לטוס עם חברת אל על, יכול לחפש באתר גוליבר את הטיסה הזולה ביותר ליעד אליו הוא מעוניין לטוס", אומר קרפל

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו: www.gulliver.co.il, העלתה באתר מדור מיוחד המציע מבצעים מיוחדים לטיסות סדירות של אל על. המדור מאפשר חיפוש ידידותי ופשוט של טיסות במחירים הזולים ביותר.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, אתר גוליבר מחובר ישירות לחברת אל על ומעודכן באשר למספר המקומות בטיסות. "מי שמעוניין לטוס עם חברת אל על, יכול לחפש באתר גוליבר את הטיסה הזולה ביותר ליעד אליו הוא מעוניין לטוס", אומר קרפל.

מחירים לדוגמא:
טיסות אל על לאירופה – לצעירים ולסטודנטים – היוצאות עד 25 במרץ 2007 וחוזרות עד 24 באפריל 2007:
המחיר החל מ- 242 דולר לאדם, לא כולל מיסים.


============
אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר