חדש בחיפה: סו שף – הבית של הבשלנים

מרכז קולינארי שלם הכולל את כל מה שהבשלן חפץ: משדרת תבלינים סובבת עולם, דרך כלי מטבח ייחודיים ועד לסדנאות בישול ואפיה עם מיטב השפים

סו שף, המקום הראשון והבלעדי בארץ המזהה את צרכיו של הטבח ונותן מענה שלם וכולל לכלל הבשלנים, חובבים ומקצועיים, ממוקם על שטח של כ- 700 מ"ר ליד גשר פז בחיפה.

במקום ניתן למצוא מאות מוצרים המיובאים לראשונה לישראל בחוזים בלעדיים:
* בצק סוכר של BALLINA
* צבעי מאכל וצבעי שוקולד ייחודיים של "אמריקולור" AMERICOLOR))
* חומצים ארומטיים מיושנים בטעמים אקזוטיים מחבל טוסקנה (תאנים, פירות יער, תות שדה, תפוז ועוד)
* פסטות ייחודיות שיובשו באווירה טוסקנית של חברת קולינה מטוסקנה
* מטחנות ענק עם ראש קרמי בהן תערובות מיוחדות של תבלינים טוסקניים
* עזרים למטבח של "קוחן ריקון" (KUHN RIKON) משוויץ
* כלי עיצוב לשוקולטיירים ולמעצבי סוכר של "פאראפן ארגנטינה" (PARPEN)

בסו שף שדרת תבלינים סובבת עולם הממוקמת על קיר באורך 20 מטר, ובה ניתן למצוא מגוון ענק של תבלינים מישראל ומהעולם.
במקום ניתן למצוא גם מבחר גדול של קפה, יינות וכן, משקאות אלכוהולים בהם ניתן להיעזר במטבח, כמו: קלבדוס, ארמוניאק, פורט לסוגיו, מרסלה וודקות, לצד יינות מרחבי העולם ויקבי בוטיק ישראלים.

בסו שף נערכות סדנאות בישול ואפייה בחדר מיוחד המאובזר בכל אמצעי הבישול והאפייה המתקדמים בעולם. לחדר קיר זכוכית ענק ומערכת אודיו-ווידאו, המאפשרים צפייה והאזנה גם לאורחים שאינם משתתפים בסדנא.

הסדנאות נערכות במגוון נושאים ותחומים בהדרכת מיטב השפים, הטבחים, הקונדיטורים והשוקולטיירים. לילדים, נערכות סדנאות מיוחדות, בהשתתפותו של איל אבידן בן ה- 11 – חובב בישול צעיר.

"אני לא שפית ולא טבחית", אומרת שלומית אבידן, מנכ"ל ובעלים של סו שף, ומוסיפה: "אני חובבת בישול ואפייה שנהנית מאוד לרכוש מוצרים ומצרכים למטבח. הבשורה היא שכעת, יוכלו חובבי הבישול והאפייה למצוא את כל מאווייהם תחת קורת גג אחת. בנוסף, יוכלו הבשלנים למצוא כאן גם טיפים ומידע זמין, עזרה מקצועית, סדנאות שונות ומתכונים. סו שף הוא דיסנילנד לכל חובבי הבישול והאפייה".

כל המוצרים והמצרכים במקום נמכרים במחירים סבירים ומיועדים לכל מי שמבלה במטבח, בין אם זה לצורך הכנת אומלט, שתיית קפה, לגימה מיין או רק אהבה לשוקולד – יכול למצוא בסו שף מקום.

סו שף, רח' חלץ 10, גשר פז, חיפה. 04-8665510.
www.suchef.com
פתוח כל השבוע, כולל שבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר