חדש בירושלים: מוסלין – אֻמָּנוּת הַגְּלִידָה

היזמים אומרים כי "מוסלין-ירושלים" נולדה מאהבה לרגעים הקטנים: לאספרסו הראשון של הבוקר עם כדורי הקפה וההל, להפוגה המתוקה בצהרי יום שרב עם כדורי הלימון-נענע, המנדרינה והרימונים, לקפוצ'ינו בסוף יום עבודה מפרך

חדש בירושלים: מוסלין – אֻמָּנוּת הַגְּלִידָה; גלידריה השוכנת לה בסמטה קטנה בלב שוק מחנה יהודה, במסורת  גלידת בוטיק (artisanale) צרפתית.

היזמים אומרים כי "מוסלין-ירושלים" נולדה מאהבה לרגעים הקטנים: לאספרסו הראשון של הבוקר עם כדורי הקפה וההל, להפוגה המתוקה בצהרי יום שרב עם כדורי הלימון-נענע, המנדרינה והרימונים, לקפוצ'ינו בסוף יום עבודה מפרך, עם רגליים למעלה, ספר טוב, ואשכולית בזיל-קוקוס-תבלינים-תפוז קינמון בכוס זכוכית רחבה.

גלידת הבוטיק "מוסלין-ירושלים" מיוצרת מחלב, שמנת וחלמונים, והסורבה מפרי, מים וסוכר.
הסורבטים מיוצרים מפרי טרי, המקולף, נחתך, נסחט, נטחן ומסונן במקום. יש פירות המגיעים ישירות מן החקלאים, כמו הפטל האדום והשחור, הפסיפלורה, המנגו, האננס והאוכמניות. 
את הרימונים מפוררים באצבעות (לא סוחטים), את ליבות הפסיפלורה מגרדים בכפית, ואת הסברס קולפים בידיים עטויות כפפות.

ל"מוסלין-ירושלים" אוריינטציה צרפתית מובהקת. את הידע המקצועי רכשה אורית ורדי בבית הספר הגבוה לגסטרונומיה LENÔTRE בפריז, ובמטבחה שולטים כללי ברזל של הקפדה על עבודה מסודרת ונקייה, על איכות חומרי הגלם והמוצר המוגמר, וכן על יצירתיות ושאיפה לשלמות.

מוסלין-ירושלים – אֻמָּנוּת הַגְּלִידָה
רחוב האגוז 17 שוק מחנה יהודה ירושלים 
(מול חנות הבגדים האגוז 30)
טל.052-3420583, 02-5003601
א'–ה': 21:00 -10:00, ו' וערבי חג: 08:00 עד שעה וחצי לפני כניסת השבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר