חדש בלארא בירושלים – ארוחות עסקיות

לאוכל בלארא (כשר) אחראי הבעלים והשף ליאור חפצדי – בעברו ב"ארקדיה", "קנלה" ומסעדת RESTORENTE DE VITORIO עם כוכבי מישלן באיטליה, שיצר תפריט עסקיות מבוסס על חומרי גלם איכותיים

ביסטרו- שף לארא בירושלים (כשר), מרחיב את שעות הפעילות ועכשיו מציע בצהרים עם תפריט עסקיות שמוגש מ- 12:00 בצהרים עד 16.00.
לאוכל בלארא אחראי הבעלים והשף ליאור חפצדי – בעברו ב"ארקדיה", "קנלה" ומסעדת RESTORENTE DE VITORIO עם כוכבי מישלן באיטליה, שיצר תפריט עסקיות מבוסס על חומרי גלם איכותיים.

בהזמנת מנה עיקרית, מקבלים מנה ראשונה לבחירה ושתייה – לימונדה/תפוזים.
מחירי העיקריות הקובעים את מחיר הארוחה: מ- 62 עד 112 ש"ח.

ראשונות לבחירה: קבב של פעם עם סלט תפו"א ושרי מוקפץ, קרפצ'יו פילה בקר עם בלסמי וירוקים, סלט עלים בויניגרט סילאן ופירות העונה, חציל בלאדי עם רימונים וטחינה מתקתקה, ברוקסטת סינטה כבושה וחרדל, סשימי דג עם סלט שוק ואבוקדו ודג ים תיכון דג קצוץ עם עשבי תיבול עם טחינה. 

עיקריות לבחירה: פטריות וחזה עוף ברוטב שום,כבדי עוף עם אגסים ורוטב יין, פרגיות צלויות ברוטב לימון כבוש ועשבי תיבול, דג חריימה בתבשיל תוניסאי פיקנטי, תבשיל בקר עם ירקות שורש ויין אדום,תבשיל טלה עם ירקות שורש ומרווה,פילה בקר עם פירה תפו"א ויין אדום, אנטריקוט בגריל עם צימיצ'ורי, שום וקונפי תפו"א, ריזוטו איטלקי עם פטריות ומנת השף: נתח קצבים עם מח עצם ורוטב

ביסטרו לארא 
רח' בן שטח 3 ירושלים
א'-ה' 12:00-00:00, שישי 16:00-12:00, שבת 00:00-20:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר