חדש במזרח ומערב: רטבים יפניים מבית אסיאן הום גורמה

מעכשיו גם אוכל יפני לבישול מהיר: ממרחי-תבלין להכנת קארי יפני, מרק מיסו ורוטב לאטריות סובה

מסתבר כי ניתן להכין בבישול מהיר מאכלים אסיאתיים טעימים מבלי שיתלוו אליהם מרכיבים כמו מונוסודיום גלוטומט, צבעי מאכל וחומרים משמרים.
סדרת ממרחי-התבלין "אסיאן הום גורמה" (Asian Home Gourmet) מציעה מבחר עשיר של ממרחי-תבלין לכל סגנונות הבישול האסיאתי, מתערובות להכנת נודלס מוקפץ קלאסי ועד לאורז קימצ'י בסגנון קוריאני.

הסדרה מאפשרת מגוון סגנונות בישול, והיא זכתה באוהדים רבים בזכות נוחות השימוש והמרכיבים הידידותיים שמכילים ממרחי-התבלין והרטבים בסדרה. בחזית של כל אריזה ניתן לראות את מידת החריפות של המנה לפי מספר הצ'ילים המופיעים בתמונה, ועל גבה של כל אריזה מוצע מתכון להכנתה. אין צורך להיצמד למתכון המוצע, וניתן כמובן להשתמש בתכולת האריזה להכנת מנות ממנות שונות.

ממרחי-התבלין הם תערובות של תבלינים במרקם משחתי. כל אחד מהם מתאים לסגנון אסיאתי מסוים. אחד היתרונות הבולטים של מוצרי הסדרה הוא, שבמקום להשתמש בעשרה רטבים ותבלינים שונים להכנת תבשיל אחד, פשוט פותחים אריזה אחת ומערבים עם מרכיבי המנה.

המוצרים החדשים בסדרה הם בסגנון יפני, ובהם רוטב לאטריות הראשון מסוגו בישראל. מידת החריפות שלו בינונית וטעמו משובח. במתכון המוצע ממליצים לשלב אותו עם אטריות סובה ובשר סרטנים, אך גם רצועות עוף יכולות לשמש למנה זו, כיוון שהטעם הדומיננטי הוא זה של הרוטב.
ממרח-תבלין נוסף מופיע לראשונה בארץ – קארי יפני חריף המתאים לבישול עם בשר בקר ותפוחי אדמה על מצע אורז לבן. משך הבישול אינו עולה 20 דקות, והרי לכם סעודה יפנית מלאה. לקארי יפני זה יש גם חותמת כשרות.
השלישי הוא ממרח-תבלין להכנה מהירה של מרק מיסו יפני מסורתי. טעמו אינו חריף כלל. רק מוסיפים מים או ציר עוף, מביאים לרתיחה, מוסיפים טופו (ולמי שאוהב ניתן להוסיף גם אצות), והמרק בעל הטעם הייחודי מתאים לימים קרים אלה.

מחיר כל אריזה – 8.90 ₪, ואריזה אחת מספיקה להכנת תבשיל לשלושה-ארבעה סועדים.
להשיג במעדניות נבחרות ובחנויות הרשת של "מזרח ומערב":

תל-אביב: הכרמל 17, שוק הכרמל, טל´: 03-5167925.
דיזנגוף 84 (פינת בר-כוכבא), טל' 03-6200157.
בן יהודה 169 (פינת ז'בוטינסקי), טל' 03-5222395.
לוינסקי 117 (ליד התחנה המרכזית), טל' 03-6872736.
ירושלים: הרב שמואל ברוך 19 (לשעבר אגריפס), טל´: 02-6230332.
חיפה: החלוץ 1 פינת הנביאים, הדר, טל´: 04-8661516.

פרטים על שעות הפתיחה של כל חנות באתר: www.eastwest-food.co.il





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר